'עין גדי' מזהירה: חיידקים מסוכנים בשישיות מים

חברת 'עין גדי' הודיעה כי קיים חשד להימצאות חיידקים מסוג "פסאודומונס אאוריגנוזה" העלולים לגרום לזיהום בבקבוקי 2 ליטר הנמכרים בשישיות, מתאריכי הייצור 1 עד 3 באוגוסט השנה. בחברה מעריכים כי מדובר באלפי בקבוקים, שתוקפם יפוג ב-1 עד 3 באוגוסט 2013, וקוראים לציבור שלא לצרוך אותם

חנה בורט | כיכר השבת |
(צילום: אתר עין גדי)

חברת 'עין גדי' הודיעה כי קיים חשד להימצאות חיידקים מסוג "פסאודומונס אאוריגנוזה" העלולים לגרום לזיהום בבקבוקי 2 ליטר הנמכרים בשישיות, מתאריכי הייצור 1 עד 3 באוגוסט השנה.

בחברת 'עין גדי' מבית יפאורה מעריכים כי מדובר באלפי בקבוקים, שתוקפם יפוג ב-1 עד 3 באוגוסט 2013, אשר עלולים להכיל את החיידקים.

בעקבות החשד להימצאות החיידקים אשר עלולים לגרום לזיהום, החלה החברה באיסוף הבקבוקים ומבקשת מהלקוחות שכבר קנה את הבקבוקים הללו, שיפנה למוקד הצרכנים של החברה על-מנת לקבל בקבוקים ראויים לשתייה.

במשרד הבריאות פנו אל הציבור בקריאה שלא לצרוך את המים מהבקבוקים הללו, וכן פנו אל החברה כדי שתבדוק מה מקור החיידקים ותוודא כי לא יחזרו.

עם זאת, במשרד הבריאות מרגיעים כי אין סכנה לציבור ולא נשקפת סכנת חיים מרחר והמים לא הגיעו לכדי זיהום אלא החיידקים התגלו בתהליך של בקרת איכות. הנזק, לפי משרד הבריאות, יכול להגיע לכל היותר לבעיות במערכת העיכול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר