טעות קשה

בחברת החשמל טעו ושלחו חשבון של 2 מיליון לזוג מבוגרים

בשל טעות במערכת זוג מבוגרים קיבל חשבונית לתשלום בסכום אדיר העונה לשני מיליון שקלים • לדבריהם לקח זמן עד שטופלה התקלה • איך הסתיים הסיפור ומה ענו בחברת החשמל? (מעניין)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
"היינו בלחץ כל החג" (צילום: שאטרסטוק / חברת החשמל)

26,885,384 שקלים.

זהו הסכום שחברת החשמל שלחה בחשבונית התשלום בטעות לזוג מגבעת שמואל כבני שבעים.

בשיחה ל"מאקו" סיפר פרידמן, בעל החשבון: "קיבלתי את החשבון ונלחצתי מאוד. ישר צלצלתי למוקד השירות ביום רביעי שעבר בבקשה לבטל את החשבון. הסברתי שנפלה טעות, והמוקדנים הסכימו איתי שהחשבון הזוי, אבל טענו שהם לא יכולים לעשות כלום ושזה עבר להנהלה.

"ביקשתי שיחזרו אלי אבל אף אחד לא חזר לאשר שזה אכן סודר. העברנו את כל ראש השנה בדאגה מאוד גדולה. אשתי הגיע למיון עם לחץ דם גבוה. אני לא יודע אם זה בגלל זה, אבל אין ספק שזה השפיע".

את דבריו הוא חתם: "מזל שלא עשיתי הוראת קבע, אם הייתי עושה זה היה מגיע לבנק ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה. הייתי צריך לפתוח הדסטארט לתשלום אולי".

אשתו מסיימת במשאלה בחיוך: "אולי בתור פיצוי יתנו לנו זיכוי ולא נשלם חשבון עד 120".

הלמן מסביר על הטעות והדרכים למנוע אותה להבא (צילום: דוברות חברת החשמל)

בסרטון וידאו שצילם אורן הלמן, סמנכ״ל שיווק, שירות ורגולציה בחברת החשמל ל'כיכר השבת' הוא מוסר: "אנחנו כמובן מתנצלים בפני הלקוח על הטעות, זו טעות חריגה. לחברת החשמל יש שלושה מיליון לקוחות וטעויות כאלה קורות. יום לאחר השיחה של הלקוח נשלחה אליו חשבונית מעודכנת.

"נעשו ניסיונות להשיג אותו אך הטלפון שלו לצערנו לא היה מעודכן".

הלמן מוסיף: "עשינו שני פעולות למנוע פעולות כאלה. אחד זה טיוב נתונים כדי שיהיו טלפונים נכונים של לקוחות כדי שנוכל לחזור ולעדכן אותם, והדבר השני הוא לייצר מנגנון שחשבוניות קיצוניות יוקפצו לנו ובעצם כך ייבדקו ידנית ותימנע שליחה של חשבוניות לא נכונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר