סליחה, לא התכוונתי...

מבקרת מעדה וניפצה פסלון בשווי 42 אלף דולר

מבקרת שביקרה בגלריה במיאמי, מעדה ובטעות ניפצה פסלון בדמות כלב בשווי 42,000 דולר. מנהל הגלריה אמר כי למרות כאב הלב על הפסלון - האספנית עשתה זאת שלא בכוונה (מעניין)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הפסלון המנופץ (צילום: צילום מתוך טיק טוק)

חפצי אומנות רבים עוברים בזהירות מגלריה לגלריה, אולם הם מוצגים בזהירות מופלגת תוך שמירה על המוצג שלו אין לו תחליף. כזה היה פסלו של האמן ג'ף קונס - שיצר פסלון שמדמה כלב העשוי מבלון, כשהמוצג הגיע לגלריה היוקרתית Wynwood Art שבמיאמי. הגלריה נפתחה לאנשים המוגדרים כ-VIP בלבד, אך מסתבר שגם אנשים חשובים לא מחוסנים מפני טעויות.

אחת המבקרות בגלריה מעדה, אולם לפני שהיא נפלה היא הפילה איתי חפץ יקר במיוחד: פסלון יוקרתי בשווי של לא פחות מ-42 אלף דולר. המקרה תועד ברשת הטיק טוק, כשאנשים דיווחו כי המבקרת הניחה את ידה על הפסל והדבר גרם לניפוצו.

מנהל הגלריה, סדריק בורו הפריח את השמועות על כך שהמבקרת נגעה בפיסלון, ואמר כי "כמובן שכואב בלב לראות פריט אייקוני ויוקרתי שכזה נשבר לרסיסים. אך עם זאת, האספנית לא התכוונה לעשות זאת, היא כלל לא נגעה בו. זה היה אירוע הפתיחה והיו הרבה מאוד אנשים. האישה הזו מעדה בלי כוונה ולפני שהספיקה להתייצב, הפסל כבר התנפץ".

הוא הוסיף ואמר כי כנהוג בגלריות יוקרתיות, המוצג היה מבוטח בחברת ביטוח, והוא שלח את השברים לגלריה לצורך בדיקת הנתונים. מעניין לציין כי אספנים ששמעו על המקרה מיהרו להגיש לגלריה הצעה לרכוש את שברי הפסל, שכנראה מוערכים אף הם בסכום לא מבוטל, ואולי בעקבות המקרה הייחודי שקרה לפסלון חסר המזל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר