הגרסה ה-36 של גוגל כרום: הסוף לריטוש האותיות ב-Windows

דפדפן "Google chrome" מתחדש עם גרסה חדשה ומציג שיפור בבעיית ריטוש האותיות שהייתה בגרסאות הקודמות שלו במערכות ההפעלה Windows. וגם, הסוף להומור בחלון הגלישה הפרטית (אינטרנט, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
לוגו גוגל כרום (צילום: shutterstock)

ענקית האינטרנט גוגל שחררה את הגרסה ה-36 לדפדפן הפופולארי שלה, ה-Google chrome. עיקר השיפורים בגרסה החדשה הם עדכוני אבטחה משמעותיים, ותיקוני באגים שהתגלו בגרסה הקודמת.

הגרסה ה-36 של דפדפן הגוגל כרום שוחררה בסוף השבוע האחרון, והיא מכילה תיקוני באגים משמעותיים וכן שיפור ניכר בבעיות יציבות שהיו בגרסה האחרונה של כרום. אמנם, רוב השיפורים המוצגים הם מתחת לפני השטח, מה שמכנים בגוגל 'מתחת למכסה המנוע' של הדפדפן.

אלא שבגרסה החדשה הציגו לראשונה בכרום איכות גבוהה יותר בפונטים כפי שהם מוצגים במערכות ההפעלה מבית Windows. עד עתה מסיבה שאינה ברורה הפונטים במערכות של מיקרוסופט היו מטושטשים, למרות שבמערכות ההפעלה האחרות הפונטים הוצגו בבירור. הבעיה הודגשה ביתר שאת במסכים באיכות גבוהה. וכעת כאמור שיפרו בגוגל את איכות התצוגה.

שופר חלון הגלישה בסתר

בנוסף, חלון הגלישה הפרטית, שמאפשר גלישה אנונימית יחסית, שונה. ובעוד החלון הקודם כלל הומור יחד עם אזהרות קונקרטיות, כך הזהיר הדפדפן את הגולש שהעומד מאחוריו חשוף גם הוא לדפדפן. כעת הוחלף החלון, והוא עבר להציג אזהרה קונקרטית בלבד, המסבירה את מהות חלון הגלישה הפרטית.

מלבד שיפורים אלו, הגרסה החדשה של כרום כוללת גם שיפורי מראה נוספים וקטנים יותר. כמו גם הוספת אפשרויות רבות יותר למפתחים. גם הגרסה לאנדרואיד קיבלה עיצוב חדש, כמו גם עדכוני אבטחה משמעותיים.

איך משדרגים את גוגל כרום?

כדי לעדכן את גרסת הגוגל כרום ללא שהיות, תוכלו להיכנס להגדרות, ומשם לעבור ל'עזרה' שתוכלו למצוא בצדו הימני של המסך (בהנחה שאתם משתמשים בגרסה העברית של כרום). אז כרום יחל להוריד ולהתקין את העדכון באופן אוטומטי. לאחר ההתקנה כל שתידרשו הוא להפעיל את דפדפן הכרום מחדש, על מנת להכניס לתוקף את הגרסה החדשה.

גם אם לא תבחרו לעדכן ידנית, העדכון יגיע בצורה אוטומטית תוך כמה ימים לכלל המחשבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר