אנונימוס מאיימת שוב: מחר נתקוף את ישראל

ארגון ההאקרים אנונימוס מאיים לתקוף מחר אתרי אינטרנט ישראלים בתגובה ל"פשעי מלחמה של בנימין נתניהו וצה"ל" וכנקמה על רצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: ANONYMOUS )

ארגון הפצחנים (האקרים) האקטיביסטים, אנונימוס, שחרר סרטון המאיים על התקפות סייבר נרחבות מחר (שישי) על אתרי אינטרנט ישראלים. הארגון מצהיר כי הוא ממשיך במסורת תקיפות הסייבר על ישראל, בעקבות מה שהוא מכנה "פשעי מלחמה".

בסרטון מאשימים פעילי אנונימוס כי במקום לחקור את הרצח (המזעזע ח. א.) של שלושת הנערים, החליטה ישראל לצאת למסע נקמה. כשהם טוענים כי ראש ממשלת ישראל נשבע והחליט כי "ישראל תצא במסע נקם שטרם ברא השטן".
בהמשך טוענים אנשי הארגון, כי ישראל החליטה שארגון החמאס עומד מאחורי הרצח, "ללא הוכחות משמעותיות". והחליטו לצאת למסע התקפות שהפלסטינים טוענים כי לא היה כמוהו מעולם, וכי "הפלסטינים הגיעו לנקודת שבר בו הם זועקים לעזרה".

בנוסף מאשימים את מדינת ישראל ברצח המחפיר והנתעב של הנער מוחמד אבו חדיר, ובהכאת בן דודו על ידי שוטרים ישראלים. כמו גם הרג 9 פלסטינים, והגשת מעל ל-200 כתבי אישום "כוזבים" נגד עצורים פלסטיניים, במהלך החיפושים אחר שלשת הנערים.

כמובן הארגון מתעלם מניסיונות הרגיעה של מדינת ישראל, ומפשעי המלחמה שמבצע החמאס ושאר אירגוני הטרור כל יום, בין בירי מתוך שטח מאוכלס, שמהווה פשע מלחמה, כמו גם טיווח שטחים אזרחיים בכוונה תחילה באלפי רקטות, שגם הוא מוגדר כפשע מלחמה.

יש סיבה לדאגה?

זו אינה הפעם הראשונה בה מאיים הארגון על ישראל, ולרוב מתקפותיהם נכשלים. כך במתקפה שארגנו בארגון לפני כמה חודשים, נכשלו כישלון כל כך מוחץ, עד שהארגון התנער לאחר מעשה מנסיונות המתקפה, וטען כי מדובר היה באנשים בודדים.

באותו ניסיון מתקפה, התוקפים עצמם נפגעו. כאשר ארגון האקרים ישראלי, שמכנה את עצמו כ"Israeli Elite Force", פרץ למחשבי ההאקרים, ופרסם את שמותיהם, תמונותיהם, ואף את פרטי החשבונות הדיגיטליים שלהם. אז טענו ההאקרים הישראלים כי מדובר בקובצה חובבנית, שהוכתה שוק על ירך במלחמה הווירטואלית.

בתוך כך, ארגון ה"Israeli Elite Force" יצא בהצהרה בימים האחרונים, בעמוד הפייסבוק של הארגון. כי "בתגובה לנסיונות בלתי פוסקים לתקיפת אתרים ישראליים ויהודיים שאין להם שום קשר לסכסוך הישראלי-פלסטיני. שיטת הפעולה של האויבים שלנו היא זהה בשדה הקרב בשטח ובאינטרנט - תקיפה ופגיעה בחפים מפשע רק משום היותם ישראלים או יהודים. באנו להגיד לכולם שלתקיפת אתרים ישראליים או יהודיים יש השלכות ואלו שמנסים לפגוע בנו פוגעים באנשים שלהם, המידע שלהם שנמצא באינטרנט לעולם לא יהיה בטוח. אנחנו רואים הכל, בכל מקום כל הזמן. צפו לבלתי צפוי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר