מיקרוסופט בהודעה חריגה: הסירו עדכוני אבטחה מ-Windows

בצעד כמעט חסר תקדים מבקשת ענקית התוכנה מיקרוסופט ממשתמשי מערכת ההפעלה שלה Windows, להסיר 4 עדכוני אבטחה ששחררה בשבוע שעבר. זאת לאחר שמאות משתמשים דיווחו על קריסות וכשלים מהותיים במערכת ההפעלה בעקבות העדכונים הפגומים (חדשות טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

ענקית התוכנה מיקרוסופט כבר רגילה לבאגים וכשלים חמורים במערכות ההפעלה שלה, אשר נחשפים לעתים קרובות. אך ההודעה שהוציאה אמש (א') חריגה גם בסטנדרטים של מיקרוסופט.

מתברר כי עדכוני אבטחה קריטיים אשר שחררה מיקרוסופט במהלך השבוע האחרון, למערכות ההפעלה Windows 7 ו- Windows 8, כללו קודים שבורים. אשר גרמו לקריסת מערכות ההפעלה של החברה, ולהופעת מסך המוות הכחול, בקרב מאות משתמשים.

כשבדקו בחברה מה גורם לקריסות המאסיביות עליהן התלוננו המשתמשים, מצאו כי ארבעה מעדכוני האבטחה ששוחררו בשבוע האחרון, מכילים באגים קריטיים אשר גורמים לתקלות המהותיות.

בעקבות כך, יצאו באתר מיקרוסופט בקריאה כמעט חסרת תקדים, אשר קוראת למשתמשי מערכות ההפעלה מבית ווינדוס להסיר את העדכונים הבאים KB2982791 ,KB2970228 ,KB2975719 KB2975331.

על מנת להסיר את העדכונים הבעייתיים, יש להיכנס ל'תוכניות ותוכנות' בלוח הבקרה (ניתן לחפש "תוכניות ותוכנות" או " "Programs and Feature במערכות ההפעלה בשפה האנגלית). שם עליכם לבחור ב"הצג עדכונים מותקנים" בסרגל הימני (באנגלית – משמאל), ולבחור בעדכונים הבעייתיים, ולהסירם על ידי לחיצת הסר התקנה בקליק ימני על העדכון. ניתן לחפש את העדכונים הבעייתיים גם על ידי חיפוש בחלונית החיפוש.

חשוב לדעת כי מומלץ מאוד להסיר את העדכונים הפגומים, מכיוון שברגע שהמחשב נפגע מהבאגים בעדכונים, הליך התיקון הופך למסובך ומסורבל יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר