דיווח: פייסבוק עובדת על רשתות חברתיות אנונימיות חדשות

האם הרשת הברתית הגדולה בעולם נלחצת מהמתחרות החדשות? על פי דיווחים שמגיעים בימים האחרונים, פייסבוק עובדת על אפליקציית שיתוף אנונימית. במקביל דווח כי החברה עובדת על רשת חברתית לחולים שישתפו את רגשותיהם עם חולים אחרים (חדשות, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

האם חברת פייסבוק נכנסה ללחץ מהמתחרות החדשות? על רקע הרשת החברתית החדשה והמסקרנת Ello, המציעה רשת שלא מחייבת שימוש בשם אמיתי, כמו גם ללא סינון וללא פרסומות, מגיע דיווח באתר ה"ניו יורק טיימס" לפיו פייסבוק עובדת על תגובה משלה.

על פי הדיווח, חברת פייסבוק שוקדת על פיתוח אפליקציה חדשה, אשר תאפשר לראשונה בתולדות החברה אפשרות שימוש גם למשתמש אנונימי אשר אינו עושה שימוש בשמו האמתי. האפליקציה תאפשר שיתוף על בסיס תחומי עניין, ולאו דווקא באותה הצורה בה עובדת פייסבוק.

אפליקציית "סיקרט", שמציעה היא רשת חברתית אנונימית לגמרי, מתחרה ישירות בפייסבוק. ככל הנראה בחברה מזהים את התדמית הבעייתית והחשופה של הרשת, והיא מנסה לבנות אפליקציה דמוית "סיקרט" - זאת למרות הביקורת הרבה לה זוכה סיקרט, שהפכה לרשת השמצות במקום רשת לשיתוף סודות.

הסיקרט של פייסבוק?

נציין, כי לאחרונה החליטה פייסבוק לסגור חשבונות של כאלו אשר עשו שימוש בשם במה, מה שגרם למחאה גדולה ברשת. ואף הוביל לעשרות אלפי בקשות הצטרפות לרשת החברתית החדשה, Ello. כאמור, האפליקציה החדשה תאפשר גם שימוש בשמות במה, או שמות בדויים.

במקביל, לאחרונה דווח כי בפייסבוק עובדים על פיתוח רשת חברתית המיועדת לחולים, שם ישתפו החולים במחלה מסוימת את אשר על ליבם, יחד עם משתמשים אחרים החולים באותה מחלה. כל זאת באנונימיות מלאה, כשהרשת החברתית תשמש כקבוצת תמיכה.

כעת מעריכים כי יתכן ופייסבוק תשלב את 2 האפליקציות המתוכננות, ותהפוך אותה לרשת חברתית אנונימית לגמרי, אשר תשתמש בעיקר כקבוצת תמיכה אנונימית. טרם ברור אם החברה תאפשר העלאה של כל סוגי התכנים, והאם החברה תטמיע פרסומות בשירותים החדשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר