לראשונה: בינג הוסיפה אפשרות לחיפוש אמוג'י

נתקלתם בסמיילי מוזר למראה שאתם לא ממש מבינים מה הוא מביע? מיקרוסופט רוצה לעזור לכם, ולשם כך הוסיפה במנוע החיפוש בינג תמיכה בחיפוש סמלילי "אמוג'י" (אינטרנט)

חיים אבני | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

מיקרוסופט עוקפת את גוגל? ענקית התוכנה מיקרוסופט שאחראית למנוע החיפוש בינג (שהחליף לפני כחמש שנים את מנוע החיפוש MSN), הציגה היום (שלישי) לראשונה תמיכה בחיפוש אמוג'י. מעתה, אם תתקלו בסמליל שאתם לא ממש מבינים מה הוא אמור להביע, תוכלו להזין אותו לשורת החיפוש ולקבל את התוצאה.

האמוגי' הם סימוני ה"סמיילי" שהפכו לפופולריים בעידן האינטרנט בכלל ובעידן תוכנות המסרים המיידיים בפרט. על מנת לשפר את התמיכה של כלל המכשירים בסימנים השונים, יצרו החברות תקן מיוחד לכל סימן המיוצג על ידי תווים דיגיטליים שונים.

החיפוש התאפשר הודות לתמיכה מיוחדת שהוסיפה מיקרוסופט ביוניקוד שאחראי על הקצאת תווים בין לאומיים לכלל התווים הדיגיטליים, החל בתווי אותיות ועד תווי אמוג'י.

חיפוש האמוג'י בבינג מתאפשר בינתיים רק בשפה האנגלית ונתמך במלואו בדפדפן אקספלורר של החברה או בדפדפן פיירפוקס. בדפדפן של המתחרה הגדולה גוגל כרום ניתן אמנם לחפש אמוג'י, אך הסמלילים עצמם לא יופיעו כראוי בדפדפן.

במיקרוסופט מבהירים כי התמיכה בחיפוש הסמלילים היא כורח המציאות מכיוון שכיום חלק ניכר מהודעות הטקסט מערבות סמלילים המחליפים את המילים, ובחברה רוצים להקל על המשתמשים ולחסוך מהם אפילו את הצורך להקליד אותיות בחיפוש באינטרנט.

מנוע החיפוש בינג הושק במיתוג מחודש בשנת 2009 בניסיון להשיב למיקרוסופט את נתח השוק שהיה לה בתחום מנועי החיפוש בטרם נכנסה ענקית האינטרנט גוגל לתחום. אך מאז, מנוע בינג מדשדש לא מצליח לנגוס בשליטה הכמעט טוטאלית של גוגל בתחום, זאת בעיקר בעקבות העובדה שגוגל פשוט מביאה לטענת הגולשים את התוצאות הטובות יותר.

כעת מנסה מיקרוסופט לעקוף את ענקית האינטרנט על ידי עדכון טכנולוגיות חדשניות והטמעתן במנוע החיפוש שלה, כשנראה שהיא מתמקדת בתמיכה בתחומים אליהם גוגל טרם הגיעה. כך למשל, הוסיפה לאחרונה תמיכה בחיפוש מתקדם במיוחד בתוככי שרתים ארגוניים.

(צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר