עונת הקניות: תצוגת תלת ממד, השוואות מחירים וביקורות בגוגל

ענקית האינטרנט גוגל מכינה את מנוע שלה לעונת הקניות. מעתה כשתחפשו מוצרים במנוע החיפוש תקבלו את המוצר המבוקש בסריקה תלת ממדית עם כל הפרטים שתצטרכו (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

גוגל מציגה את ההכנות שלה לטירוף הקניות המתרגש על העולם בסוף השבוע הקרוב: ענקית האינטרנט גוגל הודיעה בבלוג הרשמי שלה כי מנוע החיפוש הפופולרי שלה זוכה לעדכון משמעותי במכשירי הטלפון החכמים, זאת לכבוד עונת הקניות שמתחילה בארצות הברית וברחבי העולם באירועי "יום שישי השחור" החל במהלך סוף השבוע הקרוב.

העדכון הנוכחי של מנוע החיפוש כולל הצגת המוצרים שחיפשתם בתצוגת תלת ממד אותה תוכלו לסובב על מנת לצפות בכל הזוויות של המכשיר. כמו כן יוצגו המפרט הטכני המלא של המוצר אותו אתם מחפשים וביקורות הגולשים עליו. בצילומים ששחררה ענקית האינטרנט, ניתן לראות כי החברה הוסיפה קטגוריית חיפוש חדשה בשם "קניות" לצד הקטגוריות הוותיקות כמו "אינטרנט", "חדשות", "וידאו" ועוד.

בגוגל טוענים כי על פי מחקרים רבים שביצעו בחברה, קרוב ל-50 אחוזים מקרב הצעירים בגילאי 25-34 מבצעים חיפוש באינטרנט על המוצר אותו הם רוכשים בעת שהם עומדים בתור לקופות בחנויות האלקטרוניקה. בגוגל מספרים כי הם מעוניינים לפשט את החיפוש ולהביא לצעירים את כל המידע אותו הם מבקשים, בלחיצת כפתור אחת.

ממחקר נוסף אותו ביצעו בגוגל עולה כי 27 אחוזים מהמשתמשים שבכוונתם לבצע רכישות במהלך "יום שישי השחור", כבר החלו בחיפושים ובהתלבטויות לגבי הרכישה שלהם - מה שגרם לחברה להקדים את השקת מנוע החיפוש המשודרג.

על פי החברה, החיפושים הנפוצים ביותר הם "באיזה שעה נפתחות החנויות ביום שישי השחור", "באיזה שעה מתחיל יום שישי השחור", "מתי מסתיים יום שישי השחור" ו"מה לקנות ביום שישי השחור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר