גוגל מציגה: נחשו מה אני הולך לומר

לאחר עשרות משחקי רשת מגניבים ולא תמיד ברורים, מציגה כעת גוגל משחק רשת המבוסס על ההשלמה האוטומטית במנוע החיפוש שלה. המטרה: נחשו איך גוגל משלימה משפט (רשת)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

נחשו איך אני אשלים את המשפט: לאחר עשרות משחקי רשת שהוציאה ענקית האינטרנט גוגל, שחררה בימים האחרונים החברה משחק רשת חדש בשם Google Feud, בו מוצגת למשתמש תחילתו של משפט, כשעל המשתמש לנחש כיצד ההשלמה האוטומטית של מנוע החיפוש הפופולרי בעולם - גוגל, היה משלים את המשפט.

המשחק הממכר להפליא מבוסס על משחק טלוויזיה אמריקני בשם "סכסוך משפחתי", וזכה לשם דומה לזה של תכנית הטלוויזיה Feud (סכסוך / ריב). כאשר תיכנסו לאתר האינטרנט של Google Feud, יוצגו בפניכם 4 אפשרויות לנושאים שונים, כמו אנשים, תרבות, שמות ועוד, וכבכניסה לאחד מהנושאים יוצגו בפניכם שאילתות באופן רנדומלי.

המשפטים שתשלימו יזכו אתכם בניקוד, כשככל שתדייקו יותר, וככל שההשלמה שלכם תהיה קרובה יותר לזו המקורית, תזכו בניקוד גבוה יותר.

לאלו מביניכם שחושבים 'לרמות' את גוגל ולנסות לחפש לבד ולראות מה גוגל משלימה לכם, צר לנו לבשר שזה לא ממש יילך, מכיוון ששירות ההשלמה האוטומטי מבוסס על מיקום ולעתים קרובות גם על היסטוריית השימוש, כך שלרוב לא תקבלו תוצאות דומות להשלמות הפופולריות ביותר.

למרות הפוטנציאל הממכר למשחק הרשת הפשוט, הוא עדיין לא זמין בשפה העברית, וכמובן שאינו מציג תוצאות בשפה העברית ותוצאות הקשורות לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר