רב הסלבס אבי זרקי על נשות הכותל: אומללות ומטומטמות

מוהל הסלבס הרב אבי זרקי, שפתח בעבר במתקפה נגד הראשון לציון רבי שלמה משה עמאר, פותח חזית נוספת, והפעם מול נשות הכותל, הזוכות לקונצנזוס בקרב מעריציו הנמנים על מיטב הברנז'ה הישראלית. זרקי כינה את נשות הכותל "מטומטמות" ו"אומללות", והבהיר כי לא יתבטא בצורה קלה בשביל להיחשב "יפה נפש" (חדשות, בארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
הרב אבי זרקי (צילום: מתוך הטוויטר)

רב הסלבס אבי זרקי, ממשיך לעורר פרובוקציות באמצעות חשבונות הרשתות החברתיות שברשותו, והפעם הוא מכנה את נשות הכותל - "מטומטמות, ואומללות".

בכך, מצליח זרקי להפתיע את עדת עוקביו ברשת החברתית שסברו עד היום כי מדובר ברב "מתון" המקפיד לבקר דווקא את הרבנים החרדים ואת התפיסה החרדית, ולפתע נדהמו לגלות כי זרקי "נכנס" בצורה קשה בנשות הכותל הזוכות לקונצנזוס רחב דווקא בתוך עדת תלמידיו המורכבים מסלבס ומפורסמים ישראלים.

קראו גם:

בפוסט שפרסם כתב זרקי: "האם ערבי יבזה את מכה? לא, האם נוצרי ילעג לכנסיית הקבר? לא ולא, ראיתם פעם הודי שזורק אבן על פרה? אני לא. אז למה קבוצת נשים מטומטמות מבזות את הכותל המערבי?, למה לקחת ספר תורה, תפילין וטלית ולהגיד "קדיש פרובוקטיבי"? מדוע רק אנחנו יכולים ללעוג לקדשינו?" זרקי הוסיף: "למה נתן שרנסקי מטריד את כבוד הרב רבינוביץ רב הכותל עד ללשכתו כדי לדון בגיבובי הבלים".

מדברי זרקי: "קבוצת הנשים האומללה הזו, מחפשת חשיפה תקשורתית ותו לא, משטרת ישראל צריכה לאכוף את החוק , נקודה. הרב רבינוביץ, חזק ואמץ , אל תיחת, כי עמך ה' אלוהיך בכל אשר תלך" כתב זרקי וגיבה את המאבק בנשות הכותל.

שעות לאחר פרסום הפוסט בו כינה אותן אומללות, פרסם הרב זרקי פוסט חדש, בו טען לרגע כי הוא חוזר בו מהאמירה נגד נשות הכותל, אך מי שהמשיך לקרוא את דבריו, גילה כי מספר שורות לאחר מכן מבהיר זרקי כי הוא אינו חוזר בו מדבריו.

"נסחפתי קצת.. קבוצת הנשים האלה לא מטומטמות.." כתב זרקי בפוסט השני, "הן תבאנה את האמונה, ברכה, גאולה, ישועה, רפואה והצלחה לכל בית ישראל ולכל העולם כולו. הקב"ה מייחל ומצפה לתפילותיהן, כמו ששמע למרים ולחולדה, לרחל וללאה, לדבורה וכל בנות ישראל הכשרות.. יאללה חבר'ה, תתעוררו, תפרגנו להן מה יש..".

,,


ואז, הבהיר זרקי כי אינו באמת מאמין במשפט האחרון אותו אמר: "למי שרצה שאכתוב כך ואעשה דבר שאיני מאמין בו רק כדי להיות יפה נפש ו/או פופולרי, שיחלום, יש כללים לכל דבר ו"המשחק" צריך להיות לפי הכללים, נקודה". "אני מוכן לבנות להן "כותל דמוי כותל" במקום אחר, איפה שיבחרו, ב"בסט פריים לוקיישן" בקיסריה - על חשבוני, שילכו שם ויתקעו כל היום" כתב אבי זרקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר