עמי פופר במכתב לנתניהו: "שחרר אותי"

הרוצח עמי פופר, המרצה עונש מאסר בגין רצח שבעה פלסטינים, פנה הבוקר (שני) במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו להעניק לו חנינה במסגרת שחרור האסירים הפלסטינים (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
עמי פופר בחתונתו, לפני מספר חודשים (צילום: חיים חובלני - חדשות 24)

אסיר העולם היהודי, הרוצח עמי פופר, המרצה עונש מאסר בגין רצח שבעה פלסטינים בראשון לציון, פנה הבוקר (שני) במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו להעניק לו ולאסירים יהודים נוספים חנינה ולשחררם במסגרת שחרור האסירים הפלסטינים.

פנייתו של פופר לראש הממשלה מגיעה על רקע ההחלטה לשחרר 104 אסירים פלסטינים כמחווה לרשות הפלסטינית על המשא ומתן המדיני עם ישראל.

"אדוני ראש הממשלה", נכתב, "בשנים האחרונות שוחררו אלפי מחבלים עם ובלי דם על הידיים, ובשעה שניתנת להם הזדמנות להמשיך ו/או להתחיל חיים חדשים מחוץ לכותלי הכלא, הם פשוט מנצלים את המתנה הנפלאה הזו לרעה וחוזרים שוב על מעשיהם הנוראים ושבים לכלא בידיעה ששחרורם קרב ובא".

"בימים אלה עומד על הפרק שחרורם של מחבלים אשר מרצים את עונשים מלפני הסכמי אוסלו, אני במקביל יושב מאותה התקופה, ועל-מנת לשמור על עיקרון ההדדיות ומתן הזדמנות, אבקש לשקול בחיוב את שחרורי ושחרורם של מספר מצומצם של אסירים יהודים, המוגדרים כאסירים יהודים ביטחוניים", כותב פופר.

פופר מוסיף וכותב: "כראש הממשלה של העם היהודי, מעשה גדול זה של שחרורם שלי ושל חבריי, מראה לעולם את מידותיו הנעלות של עם ישראל, שהם רחמנים בני רחמנים, ונותנים הזדמנות שניה לא רק לאויב, אלא גם לבני עמם".

"אנא ממך אדוני ראש הממשלה, קבל את תחינתי ואת חרטתי וזעקת משפחתי, ותן לנו הזדמנות בתקופה זו ערב ראש השנה שהיא מיועדת לתשובה לכל העולם כולו", מסיים פופר את מכתבו לראש הממשלה.

במכתב ששלח פופר באמצעות עו"ד עדי קידר מעמותת "חוננו", נטען כי פופר עומד בקריטריונים שנקבעו לשחרור האסירים.

"עיון בקריטריונים שפורסמו מלמד על כך שמרשי הינו האסיר היהודי היחיד אשר עומד אף הוא באותם קריטריונים", כותב עו"ד קידר, "זאת בעיקר מהטעם שהוא מרצה את עונשו משנת 1990, כ-3 שנים בטרם נחתם הסכם אוסלו".

לפני מספר חודשים, נישא עמי פופר ל'אם המתעללת' מפרשת אליאור חן, בטקס מצומצם בירושלים.

מכתבו של עמי פופר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר