ח"כ זבולון כלפה דורש: פיצוי למשתמשי התחבורה הציבורית

ח"כ זבולון כלפה פנה לשר התחבורה ישראל כץ בדרישה לפצות את משתמשי התחבורה הציבורית, על הסבל שנגרם להם מהשיבושים בעקבות הסופה שהשתוללה בארץ (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ממתינים לאוטובוס בסופה (צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולמים אין קשר לכתבה)

נזקי הסופה: חבר-הכנסת זבולון כלפה (הבית היהודי) פנה לשר התחבורה ישראל כץ (הליכוד ביתנו) בדרישה לפצות את משתמשי התחבורה הציבורית בירושלים, בצפת ובערים נוספות, על הסבל שנגרם להם מהשיבושים בפעילות התחבורה הציבורית.

בפנייתו, כתב כלפה כי רבים ממשתמשי התחבורה הציבורית, אין הפרוטה מצויה בכיסם ונאלצו בימים של הסופה לעשות שימוש במוניות, בעקבות השיבושים בתחבורה. לדברי כלפה, מדובר בהוצאה גדולה מאוד המגיעה ל-100 שקלים ויותר לאדם ליום.

כלפה מציין כי נהגי מוניות רבים ניצלו את מצוקת הנוסעים ודרשו מחירים מופקעים עבור נסיעות קצרות.

בפנייתו, מציע כלפה כי משתמשי התח"צ יפוצו במתן פיצוי בכסף מזומן תמורת הצגת קבלה על נסיעה במונית בימי הסופה, וחודש נסיעה חינם בתח"צ בכל האזורים שנפגעו.

"הסופה שעברנו חריגה מאוד ומחייבת התייחסות בהתאם", אומר כלפה, "אנשים נאלצו להוציא עשרות או מאות שקלים מידי יום כדי להגיע ממקום למקום אני חושב שראוי ונכון למצוא סידור כדי לפצות את אותם אנשים, למשל על ידי מתן כרטיס חופשי חודשי למשך חודש לפחות. אני בטוח שאפשר למצוא פתרונות, זה רק עניין של רצון טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר