עשרות בני אדם הפגינו סמוך למקום פיגוע הדקירה בכיכר אדם

בעקבות פיגוע הדקירה אתמול בכיכר אדם סמוך לירושלים שבו נדקר איש כוחות הביטחון ונפצע באורח בינוני, הפגינו היום עשרות בני אדם נגד שחרור מחבלים והתנהלותה של הממשלה. בשלטים שהונפו נכתב: "מו"מ מדיני - טרור". צפו בתיעוד (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ההפגנה, הערב (צילום: מיכאל כהן - חדשות 24)

עשרות בני אדם השתתפו הערב (שלישי) בהפגנה מחאה נגד התנהלותה של הממשלה בכל הקשור למאבק בטרור. ההפגנה נערכה ב'כיכר אדם', סמוך למקום בו נדקר אמר שוטר ישראלי ונפצע באורח בינוני.

בכרזה שהונפה במהלך ההפגנה נכתב כי המשך המשא ומתן מדיני לצד שחרור מחבלים שווה לטרור.

ראש מועצת בנימין אבי רואה, אמר בהפגנה כי: "הנוסחה של תהליך מדיני עם שחרור מחבלים, בצד השני של המשוואה יש טרור. כך אנחנו למודים מהניסיון בעבר, כך אנחנו למודים מהניסיון בהווה. ואנחנו קוראים מכאן לממשלת ישראל לכל שריה, להתעשת, לקבוע בעניין הזה קווים אדומים. לא בכל מצב לנהל שיח עם רוצחים שפלים שלא בוחלים בפגיעה בנשים, זקנים וילדים".

רואה קרא במקביל: "להרחיב את הישובים ולבסס את האחיזה שלנו כאן. להוסיף מאות ואלפי משפחות להמשיך לגדל לא רק את הנכדים אלא גם את הנינים בחבל הארץ הזה, חבל ארץ התנ"ך".

דביר עדני, חובש 'איחוד הצלה', שהגיע אתמול למקום הפיגוע, סיפר: "כשהגעתי לזירה השוטר היה בהכרה וסיפר שנדקר בגבו והדוקר נמלט, אני וחובשים נוספים מיחידת האופונולנסים של 'איחוד הצלה' הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים". היום, התעורר הפצוע ושוחח עם בני משפחתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר