הרצח בעפולה: שלושה מפגינים נעצרו

בהפגנות סוערות שהתקיימו בעקבות רצח שלי דדון, נעצרו שלושה מפגינים. המפגינים האשימו את ראש הממשלה בנימין נתניהו. בנצי גופשטיין ל'כיכר השבת': "דם יהודים אינו הפקר" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ההפגנה (צילום: אחיה ראב"ד YNET)

מעט יותר משבוע לאחר שגופתה של שלי דדון הי"ד נמצאה במגדל העמק, יותר מ-2,000 בני אדם הפגינו בעפולה, עיר מגוריה, עד שעה לאחר חצות הלילה זאת בעקבות החשד הראשוני הוא לרצח על רקע לאומני.

ההמונים שהתאספו בסמוך לבניין 'יד לבנים' בעיר, נשאו שלטים "הדם של שלי זה הדם שלי" ובקריאה נגד שחרור מחבלים עם דם על הידיים, בכל עסקה שלא תבוא. המפגינים יצאו בקריאה להחמרת עונשם של מחבלים אשר פגעו ביהודים. בשלטים שנשאו - האשימו הפגינים את ראש הממשלה "ביבי תתעורר, המדינה אינה הפקר".

משטרת עפולה עצרה במהלך ההפגנה עשרה בני אדם בחשד להפרות סדר, אולם מאוחר יותר, סמוך לשעות הבוקר, שבעה מתוכם שוחררו ואילו שלושה מהם נשארו במעצר. אחד העצורים חשוד כי יידה אבנים במהלך ההפגנה ואילו השניים האחרים חשודים שניסו לפגוע ברכבם של ערבים תושבי האזור.

בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב"ה שהשתתף בהפגנה, אמר ל"כיכר השבת" "היינו שם בהפגנה, לצערי בהתחלה היא הייתה בשקט, כשהגענו הרוחות קצת סערו. ראינו הרבה יהודים שאכפת להם שצועקים "מוות למחבלים" ו"נקמה" אבל לצערנו לא ראינו עוד הרבה יהודים שהיו צריכים להגיע והם צריכים לדעת ששלי דדון לא נרצחה כי קראו לה שלי אלא בגלל שהיא יהודיה וזה יכל לקרות לכל אחד מאיתנו".

"הגיע הזמן שיתעוררו כולם ויזעקו שדם יהודי אינו הפקר. אנחנו כל הזמן נלחמים לעורר את העם, קיבלו אותנו באהבה. העם בוחל מהפוליטיקאים ויודע לזהות אנשי אמת, אני מקווה שיתעוררו בזמן". הוסיף גופשטיין.

לפני 9 ימים נמצאה גופתה של דדון במגרש חניה ריק באזור התעשייה רמת גבריאל במגדל העמק. הגופה שעליה היו סימני דקירות ואלימות, אותרה זמן קצר לאחר שבתחנת עפולה התקבלה קריאה על היעדרותה של דדון בת ה-19, אשר הייתה בדרכה לראיון עבודה.

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ' נפגש בשבוע שעבר עם בני משפחתה של הנרצחת ואמר כי חלה התפתחות דרמטית בחקירה, בה מעורב השב"כ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר