סגן השר אלי בן דהן: "המתבוללות עם מוסלמי - נשים מוכות"

סגן שר הדתות אלי בן דהן התייחס ל"חתונת ההתבוללות" ואמר כי "הניסיון מורה שנשים המתחתנות עם מוסלמי חוזרות לביתן מוכות, כואבות ומצטערות". צפו בדבריו (חדשות,בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
סגן שר הדתות אלי בן דהן (צילום: פלאש 90. וידאו: מתוך ערוץ 20)

סגן שר הדתות, אלי בו דהן (הבית היהודי) התייחס בראיון לערוץ 20 ל"חתונת ההתבוללות" של מחמוד ומורל - צעיר מוסלמי וצעירה יהודיה, שנערכה אמש.

בן דהן כינה את הצעירה המתבוללת "מסכנה" ואמר כי "הניסיון מורה כי נשים שהולכות ומתחתנות עם גבר מוסלמי, חוזרות לביתן מוכות כואבות אחרי מספר שנים, כשהן מצטערות על השנים הכי יפות שהלכו לאיבוד".

"אין ספק שאנחנו צריכים להיות מוטרדים" אמר בן דהן, "הילדים שלה יהיו יהודים על פי ההלכה היהודית, אבל על פי ההלכה המוסלמית הם יהיו מוסלמים. אז מה יהיה איתם?".

בן דהן הוסיף: "צריך לזכור שהעם היהודי, לצערנו הרב, עבר שואה. במאה השנים האחרונות הוא רק הלך וקטן. אין ספק שזה תהליך שמקטין את העם. באירופה אנו מגיעים ל-80 אחוז נישואי תערובת. בארצות הברית מדובר ב-66 אחוז. זה איום ונורא".

לדבריו, "מדינת ישראל היא המקום היחיד בעולם שבו הפזורה היהודית רק הולכת וגדלה, כאשר בכל מקום אחר בעולם, הציבור היהודי הולך וקטן. למה זה קורה? כי פה אין נישואי תערובת. אם נאפשר נישואי תערובת, נגרום לכך שגם במדינת ישראל העם היהודי יילך ויקטן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר