יעלון האריך את "צו התפיסה" על ישיבת "עוד יוסף חי" ביצהר

שר הביטחון בוגי יעלון החליט להאריך את צו התפיסה הצבאי על ישיבת עוד יוסף חי ביצהר, צו שניתן לפני כחצי שנה. בישיבה אומרים כי "בוגי לא ימחק לנו את החיוך מהפנים" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
תפילה בישיבה (צילום: הקול היהודי)

לפני כחצי שנה, בעקבות פעולות אלימות שלטענת מערכת הביטחון יצאו מישיבת "עוד יוסף חי" ביצהר, הוצא "צו תפיסה" צבאי לישיבה, בעקבותיו השתלטה על המקום פלוגת מג"ב.

לפני כשלושה חודשים, ערבת חטיפת שלושת תלמידי הישיבה, הצו הוארך וכעת שר הביטחון בוגי יעלון החליט להאריך את הצו בעשרה שבועות. כעת, נוצר החשש לתגובה של תלמידי הישיבה בעקבות הארכת הצו.

את ההחלטה, כך לפי הדיווח בגלי צה"ל, קיבל יעלון במהלך פגישה משותפת עם נציגי צה"ל, כאשר אמש חתם אלוף פיקוד המרכז ניצן אלון על הארכת הצו.

בישיבה מגיבים להחלטה ואומרים כי "אחרי שבוגי הביס את החמאס אנחנו מבינים שהוא התפנה לטיפול בסכנה האמיתית למדינת ישראל, הלא היא ישיבת עוד יוסף חי".

"אנו מזכירים ששעות ספורות לאחר הארכת הצו הקודמת, והצהרתו של בוגי על מאבק נחוש ב"טרור היהודי", נחטפו שלושת הנערים בגוש עציון, ועם ישראל קיבל תזכורת כואבת, טרור מהו", מוסיפים בישיבה.

"מאמר חז"ל, "כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים", מעולם לא היה אקטואלי יותר", מוסיפים בישיבה. "מה שבטוח הוא שאת החיוך בוגי לא ימחק לנו מהפנים גם עם אלף צווים. ישיבת עוד יוסף ממשיכה לעסוק בתורה במבנה זמני מתוך חרות אמיתית. 'וכאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ'".

ישיבת "עוד יוסף חי", הכוללת ישיבה גבוהה, כולל אברכים, ישיבה תיכונית ופנימה, נחשבת לאחת הישיבות הקיצוניות בשטחים. נשיא הישיבה הוא הרב יצחק גינזבורג ובראשות הישיבה עומד הרב יצחק שפירא, מחבר הספר "תורת המלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר