המאבק על ה'סינמה סיטי': עופר ברקוביץ הסיר את שמו מהעתירה נגד העירייה

לאחר הפרסום ב"כיכר השבת" על העתירה לבג"ץ נגד העירייה על סגירת ה'סינמה סיטי' בשבת, חברי המועצה החרדים קבלו על איפה ואיפה ואחד העותרים הסיר את שמו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

יומיים לאחר הפרסום ב"כיכר השבת" כי חברי מועצה חילונים, בראשם עופר ברקוביץ מסיעת 'התעוררות', הגישו עתירה לבג"ץ שיחייב את העירייה לקיים דיון בנושא פתיחת מתחם התרבות 'סינמה סיטי' בירושלים בימי שבת קודש, אחד העותרים הסיר את שמו מהעתירה.

מדובר בחבר המועצה עופר ברקוביץ, שהסיר את שמו לאחר שחברי המועצה החרדים קבלו על האיפה והאיפה בו נהג ראש העיר ניר ברקת, כאשר לא שלל את סמכויותיו של ברקוביץ החבר בקואליציה, זאת בניגוד להחלטתו כנגד חבר המועצה אריה קינג שסמכויותיו נשללו בעקבות עתירה שהגיש נגד העירייה.

עופר ברקוביץ עצמו הכחיש את הטענות בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר כי הסיר את שמו עוד בטרם פנייתם של חברי המועצה החרדים.

יו"ר סיעת יהדות התורה בירושלים, אליעזר ראוכברגר, אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "העובדה שסיעת 'התעוררות' עתרה לבג"ץ בנושא מתחם התרבות 'הסינמה סיטי' במטרה שיפתח בשבת - זו שערורייה".

"סיעת 'התעוררות' לא יכולה גם להיות שותפה בקואליציה כשהיא חתומה על שמירת הסטטוס קוו, וגם לפעול לעידוד וקידום חילולי שבת. ההתנהגות שלהם מחפירה ביותר, ואנו נפעל להעמיד אותם במקומם", אומר ראוכברגר.

לדבריו, "ברור לחלוטין שאם הנושא יובא לדיון והצבעה במועצת העיר, 'יהדות התורה' תפעל בכל כוחה למען שמירת הסבת ולכך ש'סינמה סיטי' יישאר סגור בשבת".

בבקשה שהוגשה באמצעות עו"ד יוסי חביליו, שכיהן בעבר כיועץ המשפטי של עיריית ירושלים, קבלו העותרים על החלטת העירייה שלא לדון בסוגיה וטענו כי מדובר בביזיון בית המשפט. בבקשה הם הדגישו כי המתנגדים היחידים הם ראש העיר ומשרד האוצר ואילו בעלי המתחם בעד פתיחתו בשבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר