פרשה 242

פרשת השחיתות הציבורית: ראש המועצה האזורית מגילות התפטר מתפקידו

ראש המועצה האזורית מגילות, מרדכי (מוצי) דהמן, התפטר מתפקידו לאחר שנחשד במעורבות בפרשת השחיתות הציבורית - פרשה 242. "השלטון המקומי פועל במציאות בלתי אפשרית" (ארץ)

מרדכי (מוצי) דהמן (צילום: עטא עוויסאת)

פרשת השחיתות הציבורית: אחרי ההתפתחות בפרשה 242, שכונתה בראשיתה "פרשת ישראל ביתנו", כעת מתפטר ראש מועצה אזורית נוסף.

אמש שיגר, ראש המועצה האזורית מגילות, מרדכי (מוצי) דהמן, מכתב לתושבי המועצה, בו הודיע על החלטתו לסיים את תפקידו, בגלל הפרשה.

במכתב הוא ניסה להסביר את ההתפטרות וכתב: "תפקיד ראש מועצה בישראל הפך לסבוך, הבירוקרטיה מקשה להשיג תוצאות שהולכות ומתרחקות. במיוחד השלטון המקומי פועל במציאות בלתי אפשרית מול גורמי הממשל והרגולציה".

מכתב ההתפטרות (צילום: סריקה)

"אנו כמועצה קטנה חווינו קושי תמידי להשיג תקציבים לפיתוח האזור. לכך נבחרתי ובמציאות זו פעלתי. ייצרתי היכרות אישית ומקצועית עם ראשי השלטון בישראל, ללא הבחנה פוליטית ופעלתי רק למען פיתוח האזור וקידומו. במציאות הזו, תוך דבקות במטרה, נקלעתי לאירועים שלצערי עומדים בבסיס החלטתי לסיים את תפקידי", הודיע דהמן.

הוא הוסיף: "אני לא אדם מושלם ולא חף מטעויות שבוצעו ועליהן אני מצר. עם זאת אני רוצה שתדעו שהכול נעשה למענכם ולמען היישובים ומעולם לא חלילה להשגת רווח אישי. יתרה מזאת, אני ובני משפחתי הענקנו מזמננו, מכוחנו ואף ממשאבינו לטובת מגילות והאזור כולו".

בעבר נחשד דהמן, במתן שוחד לסגנית השר לשעבר פאינה קירשנבאום ולגורמים נוספים, בכמה הזדמנויות, וזאת בכדי לדאוג להעברת תקציבים למועצה.

בשבוע שעבר, במסגרת התפתחות בפרשה, בעקבות חתימה נוספת על הסכם עד מדינה, נעצרו ארבעה בכירים בשירות הציבורי.

כזכור, לפני כשלושה חודשים, התפטר מתפקידו ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, לאחר שחתם על הסכם עד מדינה בפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר