נהג נעצר ובדמו נמצאה כמות אלכהול חריגה; נהג משאית בלי רישיון נתפס בהר חברון

שוטרים בפתח תקווה הבחינו בנהג שלא נתן זכות קדימה להולכת רגל וכמעט פגע בה, בבדיקה התברר כי בדמו רמת אלכהול גבוהה פי 4 מהמותר. בהר חברון נעצר נהג משאית חסר רישיון (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: משה שי - פלאש90)

סכנת הכבישים: נהג תושב פתח תקווה נעצר הבוקר (חמישי), לאחר שנהג תחת השפעת אלכהול ברמה גבוה ביותר.

האירוע התרחש הבוקר סמוך לשעה 06:00, כששוטרים מתחנת פתח תקווה עשו את דרכם בפינת הרחובות שטמפפר-אברבנאל, הבחינו בנהג שאינו נותן זכות קדימה להולכת רגל במעבר חציה וכמעט שפוגע בה.

השוטרים עכבו את הנהג לבדיקה ומשהריחו כי נודף ממנו ריח אלכוהול, הוא עוכב לבדיקת אלכוהול ממנה עלה כי הוא נוהג תחת השפעה של 1000 מק"ג אלכוהול בליטר אוויר נשוף, פי 4 מעל הרף המותר.

בשל כך נעצר הנהג בן ה-34. במהלך היום יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בעיר, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בימים נוספים.

המשטרה מחמירה עם נהגים הנוהגים תחת השפעת אלכוהול ואף שוללת את רישיונם לתקופה ארוכה, כשלעיתים המשטרה אף דורשת מאסר בפועל וזאת בכדי להרתיע נהגים אחרים שימנעו מנהיגה תחת השפעת אלכוהול.

בתוך כך, בפעילות אכיפת תנועה של שוטרי אגף התנועה שלוחת חברון בדרום הר חברון בין מעון לסוסיא, הבחינו השוטרים בנהג משאית מיכלית שיוצא משביל עפר לכביש 317.

נהג המשאית נעצר לבדיקה שגרתית שבמסגרתה התברר כי הנהג תושב יאטה בן 23 פסול נהיגה למשך 3 שנים ולא הוציא רישיון נהיגה מעולם.

בשל כך החליטו החוקרים לעצור את הנהג ובהמשך היום יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר