החרם של מרצ רעננה

אילן גילאון: "נגד חרמות, זה פוסט לא מוצלח"

"אני אפילו לא יודע מי זאת חברת המועצה הזאת מרעננה. אני נגד זה". אומר ח"כ אילן גילאון ממרצ על הניסיון להחרים מסעדה שהחלה לסגור את שעריה בשבת. ואיך הגיב יו"ר המפלגה לפרשה? (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילן גילאון (Moshe Shia/FLASH90)

בכירים במרצ הארצית לא אהבו את החרם שביקשה חברת מועצת העיר רעננה עדית דיאמנט להכריז נגד מסעדה שהחלה לסגור את שעריה בשבת ולמכור אוכל כשר. בשיחה עם "כיכר השבת" התנערו חלק מחברי הכנסת של המפלגה מהרעיון ובירכו על מחיקת הפוסט.

חבר הכנסת אילן גילאון אמר ל"כיכר השבת": "כמובן אני נגד חרמות בכלל, ובטח ברעננה. אני אוכל גם במסעדה כשרה וגם בלא כשרה. אני אפילו לא יודע מי זאת חברת המועצה הזאת מרעננה. אין לי מושג מה שמה. תשמע, זה כנראה פוסט לא מוצלח. אני נגד זה".

הבעלים אומר שייתכן ונגרם לו נזק כלכלי בעקבות המחאה, מה המסר שלך אליו? "שיעבוד ושימשיך כרגיל".

יו"ר המפלגה, חברת הכנסת זהבה גלאון, אמרה ל"כיכר השבת": "הם הסירו את הפוסט שלהם והם התנצלו אם מישהו נפגע. אין לי מה להוסיף. אני יו"ר מר"צ והפוסט שהם הבהירו משקף את עמדתי, ברגע שהם הסירו אותו והם הבהירו עמדתם אז זה משקף את עמדתי".

כפי שפורסם אמש ב"כיכר השבת", מסעדה מקומית ברעננה שהפכה לאחרונה לכשרה ושומרת שבת, הצליחה להרתיח את עדית דיאמנט, חברת מועצת העיר רעננה מטעם מפלגת מרצ. בפוסט שפרסמה דיאמנט בעמוד הפייסבוק של מרצ היא קראה להחרים את המקום גם בימי חול "אם אנחנו רוצים שלמישהו יהיה אכפת מהצרכים שלנו".

בהמשך, שינתה דיאמנט את הפוסט ולאחר שהביקורת נגדה הלכה וגברה, עמוד המפלגה הסיר לגמרי את הפוסט שעורר סערה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר