המועצה לשלום הילד נגד הקפאת הבניה בשטחים

ד"ר יצחק קדמן, מנכ"ל המועצה לשלום הילד, פנה לשר הביטחון בבקשה להסביר את הימנעותו מאישור בנית כיתות לימוד בישובי יהודה ושומרון

קדמן בכנסת. (פלאש 90)

תומך בלתי צפוי למחאה על מניעת בניית כיתות ביהודה ושומרון. ד"ר יצחק קדמן, מנכ"ל המועצה הלאומית לשלום הילד, פנה היום לשר הביטחון ברק וקרא לו לפעול להבטיח את המשך בניית הכיתות. "איננו בקיאים בסוגיות של מדיניות וביטחון, אולם ברור מאידך כי זכותו של כל תלמיד בישראל ליהנות ממבני חינוך ותנאי חינוך הולמים" אמר ד"ר קדמן.

"נודה לך אם תוכל להניח את דעתנו במידע, שיבהיר כיצד אתם פועלים להבטיח המשך בניה של כיתות במקומות בהן הן נחוצות ומאושרות לפי הפרוגראמות שנקבעו", סיכם ד"ר קדמן במכתבו.

הרקע לדברים, היא מדיניותו המתמשכת של שר הביטחון להקפיא אפילו בניית כיתות לימוד וגני ילדים חדשים ברחבי יו"ש, אף כאלו שכבר אושרו ואפילו תוקצבו ע"י משרד החינוך.

רק בשבוע שעבר תקף בחריפות ח"כ אורי אריאל את שר הביטחון בנושא, במהלך בדיון במליאה, ואמר: "אהוד ברק הגיע לשפל חדש. הוא מתעמר ומתעלל בילדים חסרי ישע שנאלצים ללמוד בתנאים מחפירים". ח"כ אריאל אף יזם דיון דחוף בוועדת החינוך בנושא, ובסיכומו החליטה הועדה לקרוא לשר הביטחון לאשר את בניית הכיתות, ולבדוק את הנושא שוב, בשבוע הבא.

עד כה, שר הביטחון לא נענה או הגיב לבקשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר