"דברי הבל"

הסיפור המזעזע בגדרה: עימות בין יואל גמליאל למשטרה

ראש מועצת גדרה תקף ואמר כי זה "מחיר אוזלת היד של משטרת ישראל" - ובמשטרה לא נותרו חייבים: "מביעים שאט נפש מהניסיון של נבחר ציבור לקושש כותרות והון פוליטי על גבה של קורבן עבירה" (בארץ)

(By אורן יזרעאל - Nurit Fischer Atia, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=75986781)

ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל אומר היום (שישי) בהתייחסות למקרה המזעזע שאירע, כאשר אלמוני עם מבטא ערבי תקף באכזריות אישה בביתה לעיני ילדיה, כי זה המחיר לאוזלת ידה של המשטרה.

"התעוררנו הבוקר לבוקר מזעזע שמטלטל את כל קהילה גדרה ואת כל מדינת ישראל. אנו עדים למחיר אוזלת היד של משטרת ישראל אשר מפקירה פעם אחר פעם את ראשי הערים, תושבי מדינת ישראל ואזרחי ישראל".

גמליאל הוסיף, "אנו עומדים בחזית המלחמה בפשיעה ואין לנו שום מענה מהגוף האמון לאכיפת הסדר והחוק. לא יכול להיות מצב שתושבי מדינת ישראל, אזרחים תמימים, יופקרו להילחם בגופם ובנפשם בפורצים, גנבי רכבים, שוהים בלתי חוקיים ובעבריינים אלימים".

"לצערי, תושבת גדרה שילמה מחיר כבד בגופה ובנפשה ואיתה קהילת גדרה כולה, אנו יוצאים למאבק ולא נעצור עד שמשטרת ישראל תשנה את תפיסת הפעלתה בערים בכל רחבי המדינה".

מדוברות משטרת ישראל, מחוז מרכז נמסר בתגובה: "בהתייחס לדברי הבל וחסרי אחריות של ראש עירית גדרה, על רקע חשד לאירוע אונס חמור בעיר, אנו מביעים שאט נפש מהניסיון של נבחר ציבור לקושש כותרות והון פוליטי על גבה של קורבן עבירה".

"מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון, שיבח את שוטרי תחנת יבנה על ניהול מקצועי של האירוע והדגיש כי תמוה ביותר שרק אתמול שיבח ראש העיר את שוטרי ומתנדבי התחנה בערב מיוחד שערך לכבודם ואילו הבוקר שיגר אל חלל האוויר התבטאות אומללה בגנותם, באופן שאינו ראוי לבעל תפקיד, במעמדו".

מפקד המחוז ערך על רקע האירוע הקשה, הערכת מצב מיוחדת בסיומה ובהתאם לנסיבות, הטיל את החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז מרכז. "נמשיך ונפעל בכל המישורים למען שלומם של תושבי העיר ובטחונם", הוסיפו במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר