ינון פלח ונפתלי זאבי מועמדים למועצת הרשות השנייה

רשימת מועמדי שר התקשורת גלעד ארדן לכהן במועצת הרשות השנייה החדשה נסגרה וכוללת שני חרדים: ינון פלח מ'קו עיתונות' ונפתלי זאבי מהמינהל הקהילתי בשמואל הנביא (מדיה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עוזב אחרי שתי קדנציות. יוסי אליטוב (צילום: ישראל ברדוגו)

שר התקשורת גלעד ארדן הודיע היום (רביעי) כי אחרי ישיבות אותם ניהל עם יועציו במשרד, נסגרה רשימת המועמדים מטעמו למועצת הרשות השנייה החדשה.

בין המועמדים השונים ישנם שני חרדים: נפתלי זאבי, יו"ר הנהלת מינהל קהילתי שמואל הנביא בירושלים, וינון פלח, העורך הראשי של "קו עיתונות".

לפי הדיווח ב-TheMarker, ברשימת המועמדים המונה 24 מועמדים שמתוכם ייבחרו רק 15, אותה הציג שר התקשורת לעיונה של המועצה להשכלה גבוהה, שמו של העיתונאי החרדי, יוסי אליטוב, עורך עיתון "משפחה" הושמט ואינו מופיע, זאת לאחר שכיהן שתי קדנציות ברציפות ואינו יכול לכהן קדנציה נוספת. מלבדו, גם יוכי פלר, ד"ר מירב אלוש וד"ר ענאן פראס פלאח לא ימשיכו בכהונתם במועצה.

במועמדים ניתן למנות את אמילי עמרוסי, כתבת בעיתון "ישראל היום" ומי ששימשה כדוברת יש"ע. העיתונאית מאירה דולב. המזרחן ד"ר גיא בכור. אווה מדז'יבוז' לשעבר מנכ"לית מעריב. עו"ד דורלי אלמגור, לשעבר ראש מינהלת הסדרת השידורים במועצת הכבלים יו"ר איגוד התאגידים העירוניים יצחק בורבא, מנכ"לית הבימה אודליה פרידמן וזאב פריימן. מבין נציגי המגזרים נכללים ברשימת המומלצים שפיק עבד וסוהיר נאחס.

הערכה הגוברת בימים אלו היא שהשר גלעד ארדן יבקש להחליף את יו"ר הרשות אילן אבישר.

לפי החוק מועצת הרשות השנייה סיימה את כהונתה לפני שלושה חודשים, אולם משום ששר התקשורת עדיין לא מינה להם מחליפים, אלו המשיכו בכהונתם. על פי החוק, ארדן יכול למנות לבדו את המועצה בתיאום עם ארגוני ויצירה והמועצה להשכלה גבוהה.

השר גלעד ארדן מסר: "כשר התקשורת אני חש את האחריות הלאומית לפעול לשילובם של כל חלקי החברה הישראלית, ולקחת גם את הציבור החרדי ולתת לו קול במועצה שמפקחת על כלי התקשורת, במהלך כל הדיונים להרכבת רשימת האישים שיכהנו במועצת הרשות השנייה עמדתי על כך על הזכות והחובה לשלב את המגזר במועצת זו, בראייה הלאומית שלי מדובר בציבור חשוב וראוי שעד כה לא נעשו מספיק ניסיונות לשלבו, עבורי זאת עוד הזדמנות לשלב אותו ולהעניק לו את המגיע לו', המועמדים אשר נבחרו ומומלצים על ידי מביאים איתם רקורד מרשים עם זווית ראייה ייחודית ולא פחות חשוב מכך, זווית חברתית ועשייה בתחומים שונים שחשובה מאוד למועצת הרשות השנייה על מנת שקולה יהיה מגוון".

נפתלי זאבי וינון פלח סירבו להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר