מנשה ארביב נחקר בחשד לקבלת טובות הנאה

לראשונה, מפקדה לשעבר של יחידת להב 433, ניצב בדימוס מנשה ארביב, הגיע הבוקר למשרדי המחלקה לחקירות שוטרים, שם נחקר בחשד לקבלת טובות הנאה (חדשות, משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מנשה ארביב (צילום: פלאש 90)

שבועות אחדים אחרי שהאדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, חתם על הסדר טיעון עם פרקליטות המדינה, הגיע היום מפקד יחידת להב 433 לשעבר, ניצב בדימוס מנשה ארביב, למשרדי המחלקה לחקירות שוטרים, שם נחקר בחשד לקבלת כספים שלא כדין.

עבור ניצב ארביב שפרש מהמשטרה בעקבות הפרשה, זו הפעם הראשונה שבה הוא מתייצב לחקירה מאז התפוצצות הפרשה שהסעירה את המדינה וגרמה למבוכה רבה ללובשי המדים הכחולים.

ארביב צפוי להיחקר במשך מספר שעות. במהלך החקירה הוא יידרש לענות תשובות ברורות בעקבות העדות של הרב פינטו לגביו, במסגרת הסכם עד המדינה עליו חתם.

בשבוע שעבר התחוללה דרמה כאשר פרקליטיו של הרב פינטו הודיעו במפתיע לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי הם פורשים מהייצוג וזאת בשל כך שלטענתם הרב הפר את הסכם עד המדינה שנחתם עמו. עם זאת, לצד הרב נשארו עורכי הדין איל רוזובסקי ובת-חן ליפסקי.

במסגרת העסקה, הרב פינטו יהיה עד המדינה כנגד ניצב ארביב ויודה במתן שוחד בפרשת אפרים ברכה וכן בניסיון למתן שוחד ובשיבוש מהלכי חקירה, כאשר בית המשפט יוכל לגזור עליו עד שנת מאסר.

כזכור, בערב יום כיפור, העניק האדמו"ר ראיון בלעדי ל"כיכר השבת", בו סיפר על השנה הקשה שחלפה, ההודאה על השוחד והטלטלות שעוברת המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר