שולה זקן שוחררה מהכלא: "תודה לקדוש ברוך הוא"

מנהלת לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט, שולה זקן, שוחררה הבוקר בתנאים מגבילים, מכלא נווה תרצה, לאחר שמאסרה קוצר לכחצי שנה. "תודה לקדוש ברוך הוא, שנתן לי לעבור את הניסיון הזה, מבקשת שתאפשרו לי לחזור למשפחה שלי", אמרה בצאתה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שולה זקן ביציאה מהכלא (פלאש90)

יוצאת לחופשי: האסירה שולה זקן, מי שהייתה ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, השתחררה הבוקר (שני) מכלא נווה תרצה. אחרי כחצי שנה ו-11 ימים, מאחרי הסורגים.

זקן הייתה אמורה לרצות, תקופת מאסר של 11 חודש, כחלק מהסכם הטיעון שחתמה עם הפרקליטות בפרשת הולילנד. אך מאסרה קוצר, לאחר שוועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר דנה בבקשתה, ואישרה כי היא עומדת בתנאים לשחרור מוקדם.

עם יציאתה מהכלא אמרה זקן: "ברוך מתיר אסורים. תודה רבה לקדוש ברוך הוא שנתן לי לעבור את הניסיון הזה, מקווה שעברתי אותו כמו שצריך. אני מאוד מבקשת שתאפשרו לי לחזור למשפחה שלי ולחיים נורמליים".

זקן שוחררה בתנאים מגבילים, הוטל עליה צו עיכוב יציאה מהארץ, היא תצטרך להתייצב אחת לשבועיים בתחנת המשטרה, ולהיכנס לתוכנית שיקום האסיר של שירות בתי הסוהר.

עורכי דינה של זקן, דב גלעד כהן ועופר ברטל, מסרו כי הם "שמחים על השחרור ועל כך שהמאסר עבר ללא תקלות. אנו שמחים על האיחוד המחודש של זקן עם משפחה ובטוחים שלא תחזור שוב לבית המשפט".

מאז חודש יולי אשתקד שהתה זקן בבית הכלא כחלק מהסדר הטיעון אליו הגיעה עם הפרקליטות בעבירות שוחד והלבנת הון בפרשת הולילנד. בנוסף גזר עליה שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב דוד רוזן, שנתיים וחודש מאסר על תנאי, 25 אלף שקל קנס וחילוט של 75 אלף שקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר