המלצות המשטרה

חשד: הרווח של דרעי מהעלמת מס עומד על 2 מיליון שקל

המשטרה חושדת כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הרוויח מהעלמות המס כ- 2,000,000 שקל • במרכז החקירה: קניית מגרש ללא דיווח לרשויות • בש"ס בטוחים: "התיק יסתיים ללא כתב אישום" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אריה דרעי (תמונה: שלומי כהן, כיכר השבת)

חוקרי להב 433 ורשויות המס חושדים כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הרוויח כ-2 מיליון שקל כתוצאה מהעלמת המס, על פי החשד. כך חושף הבוקר (חמישי) העיתון 'ידיעות אחרונות'.

על פי הדיווח, היקף העסקאות עליהן נחקר השר דרעי, ושבהן הוא חשוד על עבירות המס, מגיע לכשמונה מיליון שקל. בגין אותן עסקאות צריך היה דרעי לשלם מס של כשני מיליון שקל.

בש"ס בטוחים כי התיק יסתיים ללא כתב אישום: "גם אם הסכומים המדוברים נכונים - ואני מאמין שדרעי חכם בשביל לעשות טעויות מסוג זה - התיק יסתיים ללא כתב אישום, אלא בתשלום כופר, בעזרת ה'", כך התבטא בכיר במלגה.

כזכור, לאחר המלצות המשטרה, שווח נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן עם השר דרעי ואמר לו: "שרים רדפוני חינם. ככל שההצלחה של תנועת ש"ס גדולה יותר - כך רודפי התורה מנסים לפגוע יותר".

"אל תירא ואל תחת כי עמך ה' אלוקיך", אמר נשיא המועצת ליו"ר ש"ס.

בתחילת השבוע הודיעה המשטרה כי סיימה את חקירתה עם רשות המסים, בעניינו של השר אריה דרעי. כאשר לפי המשטרה, ממצאי החקירה ביססו תשתית ראייתית נגד השר דרעי לביצוע עבירת מרמה והפרת אמונים באשר להתנהלותו בעניינו של איש עסקים בעת שכיהן כשר, וכן לביצוע עבירות מס בסכומים משמעותיים של מיליוני ש"ח, הלבנת הון, שיבוש מהלכי משפט ומסירת תצהיר כוזב (שבועת שקר) למבקר המדינה וליו"ר הכנסת בנוגע לנכסיו והכנסותיו.

מלשכת השר דרעי נמסר: "אנו מברכים על סיום חקירת המשטרה שנמשכה כמעט 3 שנים. קיבלנו בסיפוק את גניזת החשדות החמורים של קבלת שוחד, גניבה מעמותות ועוד, שהביאו בזמנו לפתיחת החקירה. אנו מאמינים כי כאשר הפרקליטות תדרש לעניין, יוסרו גם שאר החשדות ויתברר כי השר אריה דרעי לא עבר על החוק"..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר