בזכות ערנות

עובד בבית חולים 'הדסה' נתפס גונב תרופות בצידנית ונעצר

תושב הצפון נעצר על ידי המשטרה בחשד לגניבת צידנית תרופות מבית החולים הדסה עין כרם, תוך סיכון מאבטחי בית החולים (חדשות משטרה)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
בית חולים. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

ערנות צוות הבטחון בהדסה עין כרם ופעילותו המקצועית הביאו למעצרו של עובד שגנב ציוד ותרופות. צוות מחלקת הבטחון בהדסה עין כרם, הביא למעצרו של עובד אשר נחשד בגניבת ציוד ותרופות.

אתמול (שלישי), בשעות הבוקר התקבל דיווח במשטרה מקצין ביטחון בית חולים בירושלים, על חשד כלפי עובד במקום שגנב תרופות בתוך צידנית. על פי הדיווח החשוד ניסה להימלט בנהיגה פרועה שסיכנה את מאבטחי המוסד הרפואי עד שנעצר על ידם בעת שחסמו דרכו.

שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד (40) לחקירה. בסריקות שנערכו, אותרה הצידנית מוסתרת בין השיחים על ידי המאבטחים.

החשוד הובא היום בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו ב-4 ימים, עד לתאריך 23.9.22, לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות בעניינו.

מנכ״ל הדסה, פרופ׳ יורם וייס מסר: "אנשינו בהדסה הינם חוד החנית של מערכת הבריאות בארץ ולא ניתן לאף אדם להרוס את שמם הטוב ואת מקצועיותם, במעשים פסולים שאינם מייצגים את הדסה ואת ערכיה. אני מודה לצווות הבטחון על פעילות מקצועית ומדוייקת אשר הביאה למעצר ובוטח ברשויות החוק כי יפעלו בהתאם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר