העונש של נתניהו לישראל כץ: ה"תשתיות" הועבר לסילבן שלום

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לשלול משר התחבורה ישראל כץ את התואר "תשתיות" משם משרדו. כץ טוען כי מדובר בעונש על שהצביע נגד שחרור אסירים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עונש. כץ ונתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לשלול משר התחבורה ישראל כץ את ה"תשתיות" משם משרדו ולהעביר למשרד האנרגיה והמים, בראשו עומד השר סילבן שלום, שייקרא מעתה "משרד התשתיות".

ההחלטה כמו גם התבטאותו של השר כץ כי מדובר ב"עונש" של נתניהו, מלמדת על המתיחות הנמשכת בין נתניהו וכץ, שהחלה כבר בממשלה הקודמת.

לאחר הבחירות, למרות מעמדו החזק של כץ, החליט נתניהו שלא לשדרגו והותירו במשרד התחבורה. כץ, נבחר למזכירות הליכוד תוך כדי שהוא קורא להקים ועדת חקירה על הכישלון בבחירות.

בישיבת הממשלה שדנה על שחרור האסירים כמחווה לרשות הפלסטינית על פתיחת שיחות המשא ומתן, הצביע ישראל כץ נגד השחרור וראש הממשלה כעס.

בתגובה, החליט נתניהו לקחת את תואר "שר התשתיות הלאומיות" מכץ והעבירו לסילבן שלום, זאת למרות שהסמכויות יישארו בידיו של כץ.

בתגובה למהלך, כתב כץ בדף הפייסבוק שלו כי "הצבעתי בממשלה נגד שחרור מחבלים רוצחים כתנאי לפתיחת מו"מ, זוכרים? היה לי אפילו ויכוח עם ראש הממשלה. ובכן, עכשיו מגיע 'העונש'. בישיבת הממשלה ביום א' יילקח משם משרדי: 'התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים', התואר 'תשתיות' ויועבר למשרד האנרגיה והמים (בלי לשנות בעניין הסמכויות)".

"אני מתכוון להמשיך ולהצביע נגד שחרור רוצחי יהודים בכל עת שהנושא יעלה", מבהיר כץ, "אמשיך להוביל את מהפכת התשתיות והרפורמות בדיוק כמו שעשיתי עד עכשיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר