"רודריגז": יש טעם לצאת גם בסוכות

מסעדת "רודריגז" מפתיעה עם הגרלה מעניינת בחול המועד סוכות: הגרלה מיוחדת בכל ערב לשולחן סועדים שיקבל זיכוי מלא על כספו. במקום סוכה כשרה. בתיאבון (פרסומת)

מסעדת רודריגז (צילום: יח"צ)

רוצים לבוא ולאכול במסעדה הכי טובה בירושלים ולקבל החזר מלא על הכול? זה הזמן לבוא ולקיים את ה'ושמחת בחגך' ב'רודריגז' ולהנות ממיטב המאכלים ואולי גם לא לשלם.

'רודריגז' מביאה את בשורת הגורמה לבירה, מבלי לוותר על איכות, כשרות, טעם מעולה ושפים מובילים. 'רודריגז' היא בשורה אמתית לשוחרי הבשר האיכותי, למבינים שיודעים להעריך טעם טוב ולמבקשים לטעום טעמים חדשים וליהנות.

המסעדה ממוקמת בהר חוצבים, ירושלים, כאשר לרגל חג הסוכות תבנה במקום סוכה מהודרת ורחבת ידיים, המסעדה ממוקמת באזור נגיש לכניסה לעיר ולשכונות רבות. המקום צופה אל מול נוף מדהים, עם חניה נגישה לאורחים.

כאמור לרגל חג הסוכות רודריגז תבצע הגרלה יומית בסוכת המסעדה כאשר שולחן של סועדים יקבל זיכוי מלא על כל כספו לשימוש בפעם הבאה במסעדה, ההגרלה תתבצע בימים ראשון שני ושלישי של חול המועד סוכות , י"ח י"ט וכ' בתשרי
המסעדה מציעה לאורחיה תפריט חג עשיר ועסיסי, הכולל מנות גורמה מושקעות במיוחד שלא תמצאו במסעדת בשרים רגילה, ומוגשים בהגשה אישית מוקפדת.

השפים מתבלים כל מנה באהבה אמיתית ובאכפתיות כנה. כל סועד שפוקד את המסעדה הוא חשוב, צוות 'רודריגז' מתעקש שכל לקוח יצא מהמקום עם חיוך על הפנים.

אז אם אתם בירושלים במסגרת החג זה הזמן לקחת את המשפחה לרודריגז ולהנות מכל מה שיש למקום להציע
מסעדת 'רודריגז' בכשרות מהודרת של הרב מחפוד – רחוב קרית המדע 3 הר חוצבים - ירושלים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר