'על האש' איכותי עם בשר איכותי

'על האש' עושים עם 'וול דאן': מגוון בשרים באיכות הטובה ביותר למנגל שלכם

הקיץ מגיע וזה הזמן ל'על האש': כל אחד יודע ש'על האש' איכותי ומוצלח, מתחיל בבשר איכותי. ובשר איכותי יש רק ב'וול דאן' . 'וול דאן' מציעה לכם את ערכת המנגל הקלאסית הכוללת: מרגז, קבב, צ'וריסוס, סטייקים, אנטריקוט, טלה וכנפיים. ואת ערכת המנגל פרמיום הכוללת גם צלעות טלה ושדרוג של המנות של הבשר האיכותי (אוכל ומסעדות)

רשת הקצביות 'וול דאן' נהנית מכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית

ב'וול דאן' האיכות מתחילה כבר בבחירה של הבשר. ב'וול דאן' בוחרים את העגלים המובחרים ביותר, בגיל צעיר ועגלים החיים במרעה חופשי. כל אלו תורמים לאיכות של הבשר שאתם מקבלים ל'על האש' שלכם.

רשת הקצביות 'וול דאן' נהנית מכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית. בשחיטה מקפידים על חומרות הבית יוסף והרמ"א בהלכות שחיטה. הבשר זוכה לחותמת כשרות תוספת הידור של רבה הראשי של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א, המשמש גם כראש מערך הכשרות 'מהדרין ירושלים', נציגי מערכות הכשרות מפקחים מקרוב על כל תהליך השחיטה והאריזה עד הגעת הבשר לבית הלקוח.

'בוול דאן' אתם יכולים לרכוש את חבילת הבשרים עם כל המוצרים והשדרוגים הנלווים, שיהפכו את המנגל שלכם לאירוע שלא תשכחו. ברשת הקצביות תוכלו למצוא רטבים, תבלינים, חמוצים, ציפויים לטיגון, מבחר עשיר של יינות משובחים, ומוצרי בשר ועוף נוספים כגון: סדרת נקניקיות משובחת, מוצרי מאפה, ועוד קרוב למאה מוצרים שיכולים לשדרג את המנגל שלכם לרמה אחרת לגמרי.

בקיץ הזה לא מתפשרים על פחות מ'על האש' עם הבשר והמוצרים האיכותיים של 'וול דאן'

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר