סמסונג השיקה טאבלט מוזל בשם Nook שמיועד לקריאת ספרים

ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג הציגה אמש בשיתוף עם ענקית הספרים האמריקנית Barnes & Noble את מחשב הלוח החדש שלה, ה- Galaxy Tab 4 Nook שיהיה מיועד בעיקר לקריאת ספרים אלקטרוניים. הטאבלט מיועד להתחרות בקינדל של אמזון, ויוצע ללקוחות במחיר דומה (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(CNET)

החודש הקרוב צפוי להיות חודש עמוס לחובבי הטכנולוגיה והגאדג'טים, כשכל ענקיות האלקטרוניקה צפויות להשיק את מוצרי הדגל החדשים והמסקרנים שלהם. כך כבר הודיעו סמסונג, LG, סוני, מוטורולה ואפל, כי ישיקו מוצרים חדשים ומסקרנים במהלך החודש הבא.

סמסונג, הראשונה לפתוח את עונת ההשקות, פותחת בתחרות ישירה מול ענקית המסחר האלקטרוני והספרים, אמזון, והציגה אמש (רביעי) בסניף של חברת Barnes & Noble העוסקת בשיווק ספרים, טאבלט חדש וייחודי בשם Nook, המיועד בעיקר לקריאת ספרים. ויריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד, בגרסה שתותאם לקריאת ספרים, אך תאפשר את תפקודו גם במחשב לוח לכל דבר.

הטאבלט החדש של סמסונג מיועד להתחרות ישירות ב" Kindle Fire" מסדרת הקינדל של ענקית המסחר המקוון אמזון, אשר מציעה גם היא טאבלט שמותאם במיוחד לקריאת ספרים אלקטרוניים, אותם ניתן לרכוש באתר חברת אמזון.

ה- Galaxy Tab 4 Nook יוצע ללקוחות במחיר מוזל, בדומה לקינדל של אמזון, ומחירו יעמוד על 170 דולרים, כשהמכשיר יגיע טעון ב-20 דולרים לרכישת ספרים ושירותים אלקטרוניים מחברת Barnes & Noble. החברה מתכוונת להשלים את הרווחים ברכישות הספרים המקוונים, בדומה למודל העסקי של סדרת הקינדל.

בנוסף, בעוד כשבועיים, צפויה סמסונג להשיק את מכשיר הפאבלט החדש והמסקרן מסדרת הדגל של החברה, ה- Samsung Galaxy Note 4. שעל פי פרסומים שונים יגיע עם שוליים ייחודיים ומקומרים, כשגוף המכשיר והמסך יהיו גמישים, וכך גם יחזקו את העמידות של המכשיר. מלבד זאת, צפוי הפאבלט החדש לכלול את מיטב החומרה הקיימת בשוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר