צפו: גם LG מצטרפת לחגיגה; תשיק שעון חכם מעוגל בחודש הקרוב

אחרי סמסונג ומוטורולה, שחררה LG סרטון שמספק הצצה לשעון החכם שלה אותו תשיק במהלך חודש ההשקות הקרוב. בכך, החברה מחזקת את מהפכת המחשוב הלביש (טכנולוגי)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

אחרי שבסמסונג, HTC, אסוס ומוטורולה הודיעו או רמזו כי בכוונתן להשיק שעונים חכמים במהלך החודש הקרוב, שחררו היום (שני) ב-LG סרטון המלמד כי גם היא רואה את המחשוב הלביש כעתיד של עולם המחשוב, ותשיק שעון חכם בחודש הבא.

כמו מהפכת הטלפונים החכמים, שהחלה בהצגת מכשירים אשר העיצוב לא היווה צדדים חזקים בהם בלשון המעטה, אך עם הזמן והשיפורים הטכנולוגיים הפכו המכשירים למעוצבים וליוקרתיים. כעת מסתמנת מהפכה גם בתחום המחשוב הלביש.

אם עד היום ראינו שעונים חכמים דוגמת סדרת ה-Gear של סמסונג, שהתממשקו רק עם מכשירי ה"נוט" של החברה. ועוצבו בצורה מגושמת יחסית. עם הזמן החלו אמצעי החומרה להשתפר, מה שמאפשר גם מכשירים טובים יותר, אך גם עיצוב טוב יותר בזכות מזעור החומרה.

בחודש הקרוב, מסתמן כי כל אמצעי המחשוב הלביש שיושקו באירועים (והם יהוו חלק נכבד מההשקות, שעד היום שימשו בעיקר להשקות נוצצות של מכשירי הדגל של יצרניות הטלפונים), ישימו גם דגש על יופי המוצרים. ראשונה הייתה מוטורולה, שהשעון החכם שלה, ה-Moto 360, כבר זכה לשבחים רבים על עיצובו המינימליסטי והעגול - שבאמת נראה כמו שעון.

כעת מצטרפת גם LG לטרנד המסתמן, ולאחר שהשיקה את השעון החכם הקודם שלה, ה-G WATCH, שהציג חומרה מתקדמת ואפשרויות נרחבות יותר, כמו גם שימוש ראשוני במערכת ההפעלה למחשוב הלביש "Android Wear", תשיק שעון חכם מתקדם נוסף, והפעם תשים גם דגש על עיצוב מעוגל, שישווה לו מראה יוקרתי יותר, בדומה לשעון של מוטורולה.

מלבד האלמנט העיצובי החדש, השעון החדש של LG יכלול לראשונה מסך העושה שימוש בטכנולוגיית LED, מה שיאפשר לו להאיר רק חלק מהמסך, ולחסוך בחיי סוללה. כמו גם מאפשר תצוגה איכותית יותר ממה שקיים היום במסכי LCD.

במהלך החודש הקרוב, שכאמור מוצף בהשקות נוצצות, נוכל לראות כי כל ענקיות הטכנולוגיה ינצלו את הבמות המתוקשרות על מנת לקדם את מוצרי המחשוב הלביש שלהן. מה שמוכיח יותר מכל כי מהפכת המחשוב הזו כבר כאן, כדי להישאר.

כבל לא מדובר בגימיק של שעון שמכונה חכם, עם שימושיות לא ברורה. אלא במכשירים זעירים, שאמנם ישמשו בעיקר כחיישנים וכמערכות שליטה על מוצרים אחרים. אך מסמנים את המהפכה ששמה סוף למכשיר הבודד ששולט על חיינו, ומעביר את השליטה לשלל מכשירים שיחד יוכלו לנהל אותנו טוב יותר, לטוב ולמוטב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר