סמסונג הציגה את Samsung Gear S: השעון החכם הראשון שתומך בתקשורת סלולרית

לאחר ש-LG שחררה סרטון עם הצצה לשעון החדש שלה, הגיע התור של ענקית האלקטרוניקה הקוראנית סמסונג שמציגה את ה-Samsung Gear S שמסמן את הדרך לשעונים חכמים עצמאיים עם קישוריות סלולרית במקום הסתמכות על הסמארטפון הצמוד. במקביל שחררה LG תמונות מהשעון החדש עליו רמזה לפני יומיים. המהפכה נמשכת.

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

כבר סיפרנו לכם פעמים רבות על מהפכת המחשוב הלביש והאינטרנט של הדברים, שכבר מתרחשת וצוברת תאוצה בכל יום. וממש כמו המחשב האישי של IBMה-IBM-PC בשנות ה-80, והאייפון הראשון של אפל בשנת 2007, גם השעונים החכמים מסמנים את תחילתו של מהפכה טכנולוגית, שטרם ניתן לקבוע בברור לאן תוביל את האנושות.

בשנים הקרובות אנו צפויים לראות כיצד ענקיות האלקטרוניקה העולמיות מתחילות להשקיע את מיטב המאמצים בפיתוח מוצרים חכמים, ובראשם מוצרי מחשוב לביש. כשהשעונים החכמים מהווים ניצנים למהפכה הקרובה.

כעת מציגים בסמסונג את ה"Samsung Gear S", שממשיך את סדרת ה" Gear " של השעונים החכמים של החברה. כשבניגוד לשאר ענקיות הטכנולוגיה כמו LG ומוטורולה, החליטו בסמסונג שלא להשתמש בעיצוב מעוגל ויוקרתי, ולהישאר עם עיצוב מלבני פשוט יחסית, אך עם מסך קמור, בטכנולוגיה מתקדמת.

(יח)
(יח)
(יח)
(יח)
(יח)

השעון החדש של סמסונג מעניין במיוחד, ולא בגלל העיצוב, אלא בזכות העובדה שמדובר בשעון החכם הראשון שיוכל להתנהל בצורה עצמונית, בניגוד לשאר השעונים החכמים, ורוב המחשוב הלביש הקיים, אשר משתמשים בסמארטפון כמרכז בקרה.

כל זאת בזכות קישוריות לרשת הדור השלישי של חברות הסלולר, שיאפשר גישה ישירה לאינטרנט מהשעון עצמו, ללא תיווך של הסמארטפון. וכך יאפשר למכשיר להיות יותר מסתם מסך התרעות מינורי עבור הסמארטפון, למכשיר בעל שימושיות אמתית.

השעון החדש של סמסונג יריץ מערכת ההפעלה Tizen, אשר סמסונג מעורבת בפיתוחה. וכחלק ממלחמת כיפופי ידיים מול גוגל, מתחילים בסמסונג לעשות שימוש נרחב במערכת ההפעלה שלה. כאשר רוב יצרניות מוצרי המחשוב הלביש, ובתוכם השעונים החכמים, עושים שימוש במערכת ההפעלה של גוגל, Android Wear. אך לטענת סמסונג, מערכת ההפעלה שלה מקנה יותר זמן סוללה מאשר במערכת ההפעלה של אנדרואיד.

ה- Samsung Gear Sמציע חומרה מתקדמת יחסית, אך לא מהפכנית, עם מעבד כפול ליבה במהירות 1 GHZ , וזיכרון של 512 MB" כמו גם זיכרון אחסון בנפח 4 GB. השעון גם יגיע עם אוזניות בלוטות' מיוחדות, אשר ננעלות סביב הצוואר לנוחות מרבית, ובנוסף משמשות במערכת התרעה לשעון, כשבעת הצורך ירטטו האוזניות.

במקביל, גם בLG שרמזו לפני יומיים על השעון החדש, החליטו כעת לשחרר תמונות באיכות גבוהה מהשעון החכם החדש והמעוצב שלה.

(יח)
(יח)
(יח)
(יח)
(יח)
(יח)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר