צפו בקרב האיתנים: סמסונג משפילה את אפל ואייפון 6 בקמפיין חדש

זה קורה בכל פעם שאפל משיקה אייפון חדש, המתחרה הגדולה סמסונג מוציאה קמפיין עוקצני במיוחד הלועג לחברת אפל ולאוהדיה. אך הפעם בחרו בסמסונג להעלות קמפיין משפיל במיוחד עבור אפל כשהיא לועגת לה בין היתר על הבעיות שחווה מי שניסה לצפות בשידור החי מאירוע ההשקה (טכנולוגיה, מעניין)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

זה כבר נהיה ריטואל קבוע, בכל פעם שמוציאה אפל את האייפון החדש שלה, ענקית האלקטרוניקה הקוראנית סמסונג, ממהרת להגיב בסרטונים הלועגים למוצר החדש, כמו גם לאוהדיה המושבעים של אפל. ומפרסמת את מוצרי הדגל הרלוונטיים של סמסונג, הנמצאת בתחרות קשה, יש שיאמרו אפילו מלחמה, מול חברת אפל.

אך כעת התעלו על עצמם הפרסומאים בסמסונג, כאשר פרסמו סרטון עוקצני במיוחד, אשר לועג לתקלות הטכניות שחוותה החברה בשידור החי מאירוע ההשקה המתוקשר.

בסדרת סרטונים ששחררה סמסונג לערוץ היוטיוב הרשמי שלה, תחת השם "It Doesn't Take a Genius". נראים שני "עובדי אפל" אשר אחד מהם מנסה לצפות בשידור חי, כשהשידור נתקע לועג לו חברו על כך שמי שעיקר עיסוקו הוא בטכנולוגיה לא יכול אפילו להעביר שידור ישיר ללא שיחווה תקלות טכניות מביכות...

בסרטונים נוספים ששחררה החברה, לועגת החברה לכך שאפל הצטרפה רק כעת לשוק הסמארטפונים בעלי המסכים הגדולים. כאשר בחברה גם ציינו כי סטיב ג'ובס, המנכ"ל המיתולוגי והמנוח של החברה, סבור היה כי "האנשים אינם זקוקים למסך גדול יותר".

גם השעון החכם החדש של אפל לא זוכה להנחות, כשסרטון התגובה רומז כי השעון החכם מנסה לחפות על החומרה המיושנת שמכיל האייפון 6. בנוסף, גם טרחו בסמסונג לציין גם את ריבוי החלונות שאפשרית רק באנדרואיד.

ברחבי הרשת כבר החלו הגולשים לעקוץ את אפל ואוהדיה המושבעים. כשהיה מי שהשווה את מכשיר האייפון 6 החדש, למכשיר הנקסוס 4 המתיישן של גוגל, שהציג לפני למעלה משנתיים את רוב השיפורים שהוכנסו רק עתה למכשירי האייפון 6 והאייפון 6 פלוס.

מנגד, טוענים אוהדי אפל, כי האייפון 6 והאייפון 6 פלוס החדשים, הינם מרהיבים בעיצובם, ומציינים את העובדה כי מדובר במכשיר הדק מבין כל המתחרות הישירות שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר