גלקסי נוט 4 (Galaxy Note 4) יושק בישראל בסוף החודש

בהודעה לעיתונות ששחררה ענקית האלקטרוניקה הקוראנית סמסונג, נרמז כי מכשיר הפאבלט הבא של החברה, הגלקסי נוט 4, יושק בישראל בעוד שבועיים ב27/10/14. יש למה לצפות? (דיגטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
ההזמנה של סמסונג (כיכר השבת)

לא רק אייפון 6: אחרי שהתבשרנו היום על בואם הקרב של צמד האייפונים החדשים לישראל בעוד כשבוע ומחצה. שחררה כעת המתחרה הגדולה של אפל, ענקית האלקטרוניקה סמסונג, הודעה ובה היא מזמינה את כתבי הטכנולוגיה בישראל לאירוע בעוד שבועיים.

בהודעת ההזמנה נרמז כי הנושא הוא השקת מכשיר הדגל החדש של החברה, Galaxy Note 4. כשבהודעה נכתב "Ready or note, Here i come". לצד תמונת עט הסטיילוס הייחודי למכשירי הפאבלט מסגרת הגלקסי נוט של סמסונג.

מכשיר הפאבלט (הכלאה בין טלפון לטאבלט) החדש של סמסונג, נחשב לאחד החזקים ביותר בשוק, כשהוא מציע מסך בגודל של 5.7 אינץ'. ומיועד להתחרות ישירות באייפון 6 פלוס של אפל. ולפי ההערכות, הקדמת ההשקה של המכשיר נובעת בעיקר מהצלחת מכשירי האייפון החדשים של אפל.

הגלקסי נוט 4 כאמור נחשב לאחד החזקים בשוק, והוא ממשיך בגאווה את סדרת מכשירי הגלקסי נוט של סמסונג. המכשיר יגיע עם מסך באיכות Quad HD) 2560x1440) כמו גם מעבד מתקדם מאוד, שמגיע בתצורת מעבד מרובע ליבות במהירות 2.7 גה"צ, או מעבד מתומן ליבות במהירות 1.9 גה"צ. זיכרון ה-RAM של המכשיר עומד על 3GB, וזיכרון האחסון נע בין 16GB ל32GB. ומחירו צפוי לעמוד על כ4200 שקלים.

במקביל, גם הנקסוס 6 של ענקית האינטרנט גוגל, תושק ככל הנראה עוד השבוע, ביום חמישי הקרוב. כשהיא תגיע עם מסך 6 אינץ', גם היא במתכונת של פאבלט, וגדול יותר מהמתחרות. גם המפרט של הנקסוס 6, אשר ככל הנראה יזכה לכינוי נקסוס X, די דומה לנוט 4 שמולו הוא יתחרה. והוא מציע מסך באיכות דומה, של 2560x1440 פיקסלים. עם זיכרון RAM בנפח 3 GB, ומעבד סנאפדרגון 805 של קוולקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר