HP הכריזה על מחשב מסוג חדש ומדפסת תלת מימד מהירה

ענקית המחשוב האמריקנית HP הכריזה על מחשב אישי מסוג חדש שמשלב 2 מסכי מגע, מצלמה יחודית וסורק תלת מימד, במקביל למדפסת תלת ממדית חדשה ומהירה (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

HP נכנסת לתחום מדפסות תלת הממד: ענקית המחשוב האמריקנית הכריזה במסיבת עיתונאים מיוחדת שקיימה היום (רביעי) בניו יורק על דור העתיד של מוצרי החברה. החברה הציגה 2 מוצרים חדשניים שאמורים להחזיר ל-HP את השליטה בשוק המחשוב הביתי במקביל לשליטה בשוק הארגוני.

המוצר המסקרן יותר הוא ה"Sprout" (ספראוט), מדובר במחשב אישי מסוג חדש שכולל 2 מסכי מגע גדולים כאשר מסך אחד משמש כמסך רגיל בעוד המסך השני משמש כמשטח עבודה. יחד עם מצלמה מתקדמת וסורק תלת ממד חדשני, הספראוט אמור לאפשר למפתחים לעצב באופן כמעט פיזי את המוצר שלהם, כשהם יכולים 'לשחק' עם העיצוב על ידי המסכים הייחודיים.

הספראוט אמור להוות בשורה של ממש למפתחים שיוכלו לוותר מעתה על השקעה יקרה באבות טיפוס למוצרים בשלבים המוקדמים יותר, אך הוא גם מהווה פתרון חדשני וחסר תקדים לגרפיקאים. הוא אמור להגיע בקרוב לחנויות בארה"ב כאשר תג המחיר שלו יעמוד על 1899 דולרים למערכת מחשוב.

המכשיר מבוסס על מיטב החומרה הקיימת בשוק המחשוב הביתי וכולל את מעבד ה-Intel Core i7 וזיכרון אחסון של טרה בייט. המחשב החדש יריץ את Windoows 8.1 של מיקרוסופט, ובHP מקווים כי הספראוט החדשני יחולל מהפכה של ממש בשוק המחשוב הביתי שדועך באופן שמדאיג מאוד את החברה ששלטה בשוק באופן בולט עד לשנים האחרונות.

במקביל, השיקה החברה מדפסת תלת מימד ראשונה מתוצרתה שמכונה בחברה כ"multi-jet fusion". לטענת HP מדובר במדפסת מהירה עד פי עשרה מאלו הקיימות כיום בשוק.

המדפסת מיועדת לשמש את השוק הארגוני והיא תגיע לשווקים בשנת 2016. ב-HP סרבו לחשוף את מחיר המדפסת, אך ההערכות נעות כי מחירה ינוע בין 50,000 ל-150,000 דולרים לדגמים השונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר