מיקרוסופט חשפה צמיד חכם ראשון מתוצרתה ושירות ניטור בריאות

ענקית התוכנה מיקרוסופט מצטרפת באופן רשמי למירוץ המחשוב הלביש ומשיקה את "Microsoft Band", הצמיד החכם הראשון של החברה שינטר את הבריאות והכושר שלכם ויעביר את הנתונים ישירות לשירות הבריאות החדש של החברה "Microsoft Health" (דיגיטל, חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

ענקית התכנה האמריקנית מיקרוסופט מצטרפת רשמית למירוץ המחשוב הלביש וטרנד הבריאות: מיקרוסופט השיקה באופן רשמי את "Microsoft Band", הצמיד החכם הראשון מתוצרתה שמיועד לנטר את בריאות המשתמש באמצעות לא פחות מעשרה חיישנים שונים. הצמיד ישמש גם לקריאת מיילים והודעות ולקבלת התרעות על שיחות שנעשו לטלפון אליו הוא מקושר - מה שהופך אותו גם לסוג של שעון חכם.

במקביל, השיקה החברה את שירות הבריאות שלה, Microsoft Health, שמיועד לאסוף את כל נתוני הבריאות של המשתמשים במקום אחד. השירות יוכל לעבוד ברוב מכשירי הסלולר החכמים ובחלק ממוצרי המחשוב הלביש כשהוא יסתנכרן אוטומטית מול שירותי הענן של החברה.

השעון-צמיד החכם הראשון של מיקרוסופט מציג מפרט טכני מרשים, כשהוא מיועד לנטר את בריאות המשתמש בטווח רחב של נושאים על ידי שימוש בעשרה חיישנים שונים. כך למשל הצמיד מכיל חיישן GPS, שמיועד לעקוב ולרשום את מסלולי ההליכה בהם עבר המשתמש, לאחר מכן יעביר את הנתונים לשירות הבריאות שיציע את המסלול על בסיס צרכיו של המשתמש.

(צילום: יח"צ)

Microsoft Band גם ינטר את השינה שלכם ויבדוק בדיוק כמה ומתי אתם ישנים. על בסיס המידע שייאסף הוא ימליץ לכם מתי ללכת לישון. הצמיד מצויד גם בחיישנים שונים המודדים את הדופק, לחץ הדם והפסיעות של המשתמש, כשכל המידע מסוכרן מול שירות הבריאות החדש של החברה Microsoft Health. השירות ישמש גם כמאמן אישי שימליץ לכם על פעילות גופנית בהתאם לצרכים האישיים שלכם. בנוסף, שילבה החברה בצמיד חיישן UV שימדוד את קרינת השמש ויתריע בפניכם על חשיפה מוגברת ומסוכנת לשמש.

הצמיד, שיגיע עם מסך מגע בגודל 1.4 אינץ', יכלול כאמור גם אלמנטים של שעון חכם ויוכל לשמש אתכם לקריאת מיילים והודעות טקסט. הוא גם יוכל להתממשק עם כל טלפון חכם הקיים בשוק בעזרת האפליקציה הייעודית של מיקרוסופט שזמינה לאנדרואיד, iOS וכמובן Windows Phone של מיקרוסופט.

הצמיד יכלול שעון מעורר שיוכל גם לפעול על בסיס חכם ויעיר אתכם אחרי מספר שעות שינה. כמו כן, תוכלו לעשות שימוש בעוזרת הוירטואלית של מיקרוסופט, קורטנה, ולהתעדכן בשלל התרעות מהטלפון הסלולרי ישירות בצמיד.

(צילום: יח"צ)

בארה"ב יוכלו המשתמשים גם לשלם בעזרת השעון ברשת בתי הקפה של "סטארבאקס" על ידי הצמדת השעון למכשיר התשלום של החברה, בדומה לשירות Apple Pay ו-Google Wallet.

המחיר של הצמיד החכם החדש עומד על 200 דולרים והוא זמין להזמנה מוקדמת כבר עכשיו באתר החברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר