תדפיס לי אומנות: המוזיאון הבריטי מאפשר הדפסת מוצגים ב-3D

המוזיאון הבריטי שנחשב לאחד המוזיאונים החשובים ביותר בעולם, ואשר מחזיק במאות עתיקות בשווי שלא יסולא בפז, פתח כעת חשבון באתר sketchfab שמאגד תרשימים להדפסה בתלת ממד. ומעתה תוכלו להדפיס חלק ממוצרי האומנות והעתיקות ולהדפיס אותם בבית (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(מתוך אתר המוזיאון)

המוזיאון הבריטי מסתגל לטכנולוגיה: לאחר שמדפסות תלת הממד הביתיות הפכו למוצר שאפשר לרכוש אותו, עם קצת מאמץ, ולאחר שצצים מאות חברות שמציעות הדפסה בתלת ממד במחיר כמעט אפסי. הודיע המוזאון הבריטי, שנחשב לאחד החשובים ביותר בעולם, ולמי שמחזיק במאות מוצגים יקרי ערך, ששוויים לא יסולא בפז, כי הוא מעלה את התרשימים המדויקים של מוצגיו, וניתן יהיה להדפיסם בלחיצת כפתור.

המוזיאון הבריטי החל להעלות את התרשימים לפני כחודש, וכעת חשף בלוג הטכנולוגיה המוביל mashable את החשבון של המוזיאון. התרשימים המדויקים עלו לאתר Sketchfab, אשר מאגד בתוכו מאות תרשימים מדויקים המיועדים להדפסה במדפסות תלת ממד, ביתיות כמו מסחריות.

על מנת להדפיס תרשים במדפסת תלת ממד, נדרש תרשים תלת ממדי מיוחד. ואמנים המעוניינים לפרסם את יצירותיהם, על מנת שכל דורש יוכל להדפיס גרסה מפלסטיק במדפסת תלת ממד, יכולים לפרסם את התרשים המיוחד באתר Sketchfab.

בינתיים ניתן למצוא בחשבון המשתמש של המוזיאון הבריטי באתר Sketchfab, תרשימים של פסל המציג את ראשו של אמנמחת השלישי, מלך מצריים בשנים 1798-1843 לפני הספירה. או את תרשים הפסל של מלך מצריים רעמסס השני, ושלל דמויות אחרות, כמו גם חפצי אמנות וארונות קבורה מפורסמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר