חדש: מעכשיו תוכלו לדעת מהיכן ומתי נכנסו לג'ימייל שלכם

ענקית האינטרנט גוגל השיקה ממשק שליטה ובקרה חדש לשירות הדואר הפופולרי Gmail. מעתה תוכלו לראות בקלות איזה מכשיר מחובר לחשבון שלכם ומאיזה אזור בזמן הנוכחי, כמו גם המכשירים שהיו מחוברים לחשבון במהלך 28 הימים האחרונים (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

ענקית האינטרנט ג'ימייל הכריזה בבלוג הרשמי של החברה על כלי אבטחה חדש שיאפשר לכם שליטה על המכשירים המחוברים לחשבון הדואר האלקטרוני שלכם ב-Gmail. בגוגל מציעים ממשק חדש ומשופר שיציג את כל המידע הקשור לאבטחת החשבון באופן נוח וברור יותר.

כלי האבטחה החדש הוא גלגול מעוצב של שירות האבטחה ששימש עד היום את משתמשי שירות הדואר הפופולרי בעולם, והוא מאפשר לצפות בכל המידע על המכשירים המחוברים לחשבון בזמן אמת כולל סוג המכשיר, הדפדפן דרכו מתבצעת הגלישה בחשבון, כתובת ה-IP ממנה המכשיר מחובר, כמו גם שם ספק האינטרנט והמיקום המשוער של המכשיר המחובר.

אם מצאתם חיבור הנראה חשוד, תוכלו ללחוץ על הכפתור הייעודי, שם יוצע לכם להחליף את ססמת החשבון, ולהוציא באופן מיידי את הפורצים מחשבון הדואר האלקטרוני שלכם.

השירות גם מאפשר צפייה בהיסטוריית החיבורים לחשבון הדואר האלקטרוני עד ל-28 ימים שקדמו להתחברות הנוכחית שלכם. אם מצאתם פעילות חשודה תוכלו להסיר את המכשיר ולחסום אותו מפני כניסה לחשבון כמו גם להחליף את הסיסמה באופן מידי.

כלי האבטחה החדש יועד בתחילה לאנשי ה-IT העושים שימוש בשירותי גוגל למגזר העסקי. אך בגוגל מספרים כי בחברה רצו לתת למשתמשים את תחושת האבטחה לה זוכים המשתמשים בשירותים העסקיים. ולהציג בפני המשתמשים את כל היסטוריית החיבורים לחשבונות.

שירות האבטחה המשופר החל להיות מוצג למשתמשים כבר בשבועות האחרונים, אך את ההכרזה הרשמית על השירות עשתה החברה רק במהלך הימים האחרונים. הוא זמין לכל המשתמשים על ידי כניסה ללשונית "אבטחה" בתפריט ההגדרות של Gmail.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר