מיקרוסופט מציגה: הטלפון שישרוד חודש ללא הטענה

אם נתקעתם בסערה ללא חשמל ואתם רואים בעיניים כלות כיצד הסוללה אוזלת, למיקרוסופט יש פתרון. החברה הציגה את נוקיה 215, מכשיר סלולרי לא חכם במיוחד אך ייתן לכם גישה בסיסית לאינטרנט וישרוד עד 29 יום ללא מטען (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(יחצ)

כנס CES 2015: אם גם אתם תקועים בסערה ללא חשמל, ורואים בעיניים כלות כיצד הסוללה במכשיר הנייד שלכם מתרוקנת בקצב מהיר והולכת לקחת מכם גם את הטלפון, אולי הטלפון החדש מבית נוקיה של מיקרוסופט יוכל לסייע לכם.

ענקית התוכנה מיקרוסופט השיקה אמש בכנס CES 2015 בווגאס את מכשיר הנוקיה 215 החדש שלה, אשר אמנם לא מצטיין ביותר מדי תכונות חדישות, אך מבטיח סוללה עם אורך חיים של עד 29 יום ללא הטענה.

הטלפון אינו מוגדר כמכשיר חכם, והוא עושה שימוש ברשת הדור השני בלבד, אך הוא יכול להתחבר באופן בסיסי לאינטרנט, אם כי בקצבים איטיים מאוד, כיאה לטכנולוגיית הדור השני שהולך ונעלם מחיינו.

הנוקיה 215 מגיע עם מסך בגודל 2.4 אינץ' וברזולוציה של 320x240 בצפיפות פיקסלים של 166 פיקסלים לאינץ'. כאשר הוא עושה שימוש כמובן במקלדת פיזית.

המסך הזעיר, יחד עם כוח העיבוד החלש מאוד שהמכשיר דורש והעובדה שהמכשיר אינו עושה שימוש בטכנולוגיית הדור השלישי, סוללת ה-1100 mAh שלו מספקת לו זמן חיים ארוך ללא טעינה.

למרות שמדובר בטלפון "טיפש", הוא יכול להתחבר באופן בסיסי לאינטרנט, כשהוא מכיל אפליקציות בסיסיות לרשתות החברתיות, כמו פייסבוק, טוויטר ואפילו ווטסאפ. אפליקציות נוספות זמינות דרך חנות האפליקציות של נוקיה.

הטלפון גם יכול לבצע חיפוש במנוע החיפוש של מיקרוסופט, בינג, והוא כולל את דפדפן מיני אופרה לגלישה (מקרטעת) באינטרנט). המכשיר אפילו כולל מצלמה, אפ כי באיכות גרועה במיוחד של 0.3 מגהפיקסל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר