השעון של אפל "Apple Watch" נאסר לשיווק בשוויץ בגלל הפרת פטנטים

לאחר שתבעה מאות חברות על הפרות פטנטים והואשמה בנזק לחדשנות, לומדת כעת חברת אפל איך זה מרגיש מהצד השני: השעונים החכמים שלה נאסרו לשיווק בשוויץ בעקבות הפרת פטנט רשום. במקביל, השעונים החכמים לא יהיו זמינים כעת לרכישה בחנויות החברה אלא רק לאיסוף לאחר הזמנה מוקדמת (דיגיטל, חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(יחצ)

שעון אפל נאסר לשיווק בשוויץ: אחרי מאות תביעות בגין הפרות פטנטים שהגישה ענקית הטכנולוגיה האמריקנית אפל וגרמו להאשמתה לא פעם בפגיעה של ממש בחדשנות, לומדת כעת אפל על בשרה איך זה מרגיש מהצד השני. השעון החכם המפורסם שלה נאסר לשיווק בשוויץ - בעקבות תביעה על הפרת פטנט רשום במדינה.

התביעה נגד החברה הוגשה על ידי יצרנית שעונים מקומית בשם 'לאונרד' שרשמה את השם 'אפל' כפטנט וסימן מסחרי רשום, יחד עם תמונת תפוח לפני קרוב ל-30 שנה, מה שגורם לכך שענקית הטכנולוגיה האמריקנית לא יכולה לעשות שימוש במותג המוכר שלה למכירת שעונים בשוויץ.

למרות זאת, תוקף הפטנט הרשום אמור לפקוע עוד השנה, בחודש דצמבר, לאחר שיעברו 30 שנים מאז רישום הפטנט, אז ככל הנראה יותר לאפל להתחיל לשווק השעונים החכמים שלה גם בשוויץ.

השעון של אפל (יח"צ)

בתוך כך, הודיעה חברת אפל כי השעונים החכמים שלה שיוצעו למכירה החל מעוד כשלשה שבועות בתאריך ה-24/4, לא יהיו זמינים למכירה בחנויות החברה בעולם, אלא רק לקוחות שביצעו הזמנה מוקדמת וירכשו את השעונים מראש יוכלו לאסוף את השעונים מחנויות החברה.

בחברה גם טוענים כי השעונים החכמים דורשים התאמה אישית מורכבת בניגוד למוצרים אחרים של החברה, ולכן החליטו ליצור מרכז הדרכה וירטואלי באתר החברה, בליווי מספר סרטונים שיסבירו למשתמשים כיצד להתאים את השעונים באופן אישי. בחברה ממליצים שלא לבצע את ההתאמה בחנויות אלא לבצע זאת בנוחות בבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר