הקץ להפקרות

בקרוב: לא תצורפו לקבוצות וואטספ בלי רשות

מנהל קבוצת וואטספ? אתה בבעיה: בקרוב החברה מכניסה שינויי פרטיות מחמירים. אחד מהם: לא תוכלו לצרף את השכנים בבניין שלכם - ללא הסכמתם המפורשת (טכנולוגיה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
"מכור" לוואטסאפ (צילום: Shutterstock.com)

אין מישהו שמחזיק ברשותו וואטספ, ולא נפל לפחות פעם אחת בפח - של הקבוצות. למעשה, היום כל אחד ברחוב, שמחזיק במספר של מאן-דהו, יכול לפתוח קבוצה משמימה ולצרף אליה כל מי שהוא רק חפץ. כך נוצרו עשרות קבוצות מעיקות ולא חשובות.

היום (רביעי) נודע, כי אנשי חברת וואטספ עובדים על פיצ'ר חדש שיסיים את הסיפור הזה. בקרוב ממש כל אחד יוכל להגדיר בנייד שלו, אם הוא מעוניין שיחברו אותו לקבוצות וואטספ ללא הסכמתו.

כמו כן, הוא יוכל להגדיר במכשיר שלו, שרק אנשי הקשר הרשומים אצלו במכשיר יוכלו לצרף אותו לקבוצות, גם ללא הסכמתו המפורשת (מה שלא ימנע מקבוצת הגן השכונתי לצרף אותך לקבוצה שלה...).

בנוסף, מנהלי קבוצות וואטסאפ שירצו לחבר אנשים לקבוצה שלהם, יוכלו לשלוח להם בקשת אישור להצטרפות לקבוצה. תוקף ההזמנה יהיה רק ל-72 שעות לאחר שנשלח, ולמי שיקבל את ההזמנה תהיה את האופציה לאשר או לדחות את ההזמנה.

הבלוג WABetaInfo שחשף את המידע הזה לראשונה, מוסיף כי וואטספ עובדת כל הזמן על הגנות לשמירת פרטיות מקסימלית באפליקציה שלה. בעלי מכשיר 'אייפון', התחדשו לאחרונה בפיצר חדש, בו הם יכולים לנעול את האפליקציה בלבד על ידי טביעות אצבע, או בטכנולוגיה החדשה של זיהוי פנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר