בוטלה האגרה בנתיב המהיר בכביש מספר 1

בעקבות עומס בחניון החנה וסע במחלף שפירים החליטו בכביש חוצה ישראל לבטל את אגרת הנסיעה במקטע הכביש הראשון בנתיב המהיר בכביש מספר אחת לתל אביב (חדשות תחבורה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(נתי שוחט - פלאש90)

נהגים הנוסעים רק במקטע הראשון של כביש הנתיב המהיר לתל אביב, לא יחויבו עוד בתשלום. ההחלטה התקבלה בעקבות הנחיית חברת 'כביש חוצה ישראל', הרשות הממונה על פרויקט הנתיב המהיר.

לפי ההחלטה החדשה, נהגים הנוסעים רק במקטע הכביש הראשון יהיו פטורים מתשלום אגרה והנסיעה אינה כרוכה ברישום כמנוי.

ההחלטה תקפה לשנתיים הקרובות ויכולה להשתנות בעתיד. הנסיעה במקטע הכביש השני, הנמשך ממתחם החניה בחניון שפירים ועד אחרי מחלף קיבוץ גלויות בנתיבי איילון, כרוכה ברישום מראש ובתשלום אגרה.

פרויקט הנתיב המהיר הינו כביש אגרה בן 13 ק"מ המחולק לשני מקטעי כביש ובמרכזם חניון 'חנה וסע' בסמוך למחלף שפירים על כביש 1, ירושלים – תל אביב. מקטע הכביש הראשון מתחיל על כביש 1 בסמוך למחלף נתב"ג ומגיע עד חניון ה'חנה וסע' הסמוך למחלף שפירים.

בחברת "הנתיב המהיר" מסבירים כי ההנחיה בנושא התקבלה לאור מגמה של החודשים האחרונים בה חניון ה'חנה וסע' בשפירים, המונה כ-2,000 מקומות חניה, התמלא כמעט עד אפס מקום. בעקבות זאת עלה חשש כי נהגים שיגיעו ממקטע הכביש הראשון בכדי להחנות את רכבם ולעשות שימוש בשירות ההסעה, לא ימצאו מקום חניה וייאלצו לשוב לנסיעה בכביש 1, זאת לאחר שחויבו באגרה ולא זכו לשירות המלא שמציע הנתיב המהיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר