לקראת הדינר השנתי: 'סנדי' מתגייסת לטובת סאטמר

סופת ההוריקן 'סנדי' פגעה קשות במוסדות ובקהילות החרדים בארה"ב, עכשיו, כעת, היא דווקא עוזרת, ציבור נדיבי סאטמר צפוי להכפיל את תרומתו לדינר השנתי בעקבות הסופה שפגעה קשות במוסדות החסידות. ממודעות שפורסמו במוסדות החסדיות, בהם נקרא הציבור להגדיל את תרומותיו, נכתב: "השיפוץ יעלה מליוני דולרים והציבור נקרא להתגייס לטובת הישיבה" (ארצות הברית)

ישראל כהן | כיכר השבת |
סופת הסנדי מגיעה לארה"ב (צילום: shutterstock)

מידי שנה עורכים במוצ"ש פרשת ויצא מוסדות סאטמר בבורו פארק ״דינר יוקרתי״ לטובת החזקת המוסדות.

במרכז הדינר עומד נאומו של כ״ק מרן האדמו״ר מסאטמר שליט״א כשבמהלך הערב מתחייבים אלפי החסידים על נתינת סכומים גדולים לחסידות.

השנה, במסגרת הקמפיין ומסע הפרסום לקראת המגבית, החליטו בסאטמר לגייס את סופת "סנדי" על מנת לעורר את ציבור החסידים לתרום ולהוזיל מכספם בערב המיוחד.

, (צילום: shutterstock)

במודעות תחת הכותרת "לשטף מים רבים" נכתב בשפת האידיש כי דרושים סכומים נכבדים על מנת לשקם את הישיבה הגדולה של החסידות ההמוקמת בשכונת סיגיט בניו יורק ושנפגעה קשות ב"האריקעין" (הוריקן) כשבעקבות כך נאלצו התלמידים לעבור למקומות לימוד אחרים למשך זמן ארוך וממושך.

למודעה מצורפות תמונות מנזקי הסופה בישיבה בהם נראים חדרי הלימוד מוצפים במים וכן אלפי ספרים שנקרעו והושחתו במזג האויר הקשה. "השיפוץ יעלה מליוני דולרים והציבור נקרא להתגייס לטובת הישיבה". מסתיימת המודעה

'לשטף מים רבים' (צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר