המטוס המלזי חוזר לכותרות: אותר חפץ "בעל עניין"

מקורות אוסטרליים מדווחים כי איתרו לוח מתכת מלבני מצופה בפיברגלאס עם מסמרות עליו שנמצא סמוך לחופי מערב אוסטרליה. גורם בצוותי החיפוש: "מספיק מעניין כדי שנסתכל עליו" (בעולם)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

למעלה מחודש עבר מאז היעלמותו המסתורית של המטוס המלזי, אולם היום (ד'), לאחר 47 ימי חיפושים, נרשמה התקדמות. לדברי גורם רשמי, צוותי החיפוש הצליחו למשות מן המים "חפץ בעל עניין", בחופיה המערבים של אוסטרליה.

מרטין דולן, מפקד לשכת הבטיחות התעבורתית באוסטרליה, שראה את החפץ רק בתמונות, תיאר אותו כ"לוח מתכת עם מסמרות". לדבריו, החפץ נמצא במרחק 300 ק"מ מהעיר פרת'. "הוא מספיק מעניין כדי שנסתכל עליו בתמונות", אמר דולן אך הוסיף כי "ככל שמביטים בו מתרגשים פחות ופחות".

ה-CNN ציטט מקור צבאי שאישר כי היו על החפץ היו מסמרות והוא מצופה בפיברגלאס, והוסיף כי מדובר ב"מעין מלבן, אבל כזה שאיבד את צורתו". לדברי המקור, הוא ראה רק תמונה אחת, ולכן קשה לו להעריך את גודלו באופן מדויק. החפץ נמצא בידי משטרת מערב אוסטרליה והיא זו שהעבירה את התמונות שלו לצוותי החקירה ממלזיה וללשכת הבטיחות.

במקביל, עדיין נמשכים החיפושים הימיים בתקווה למצוא שרידים מהמטוס האבוד. צוללת לא מאוישת ערכה סריקה תת ימית של 80 אחוז מהשטח, במשך עשרה ימים, אולם לא הצליחה לאתר סימן מהבואינג 777, שנעלם ב-8 במרץ בדרכו מקואלה לומפור לבייג'ינג.

רשויות מלזיה ואוסטרליה עובדים בימים אלו על תכנית פעולה ארוכת טווח הכוללת קווים מנחים לפריסת המשאבים עבור המשך החיפושים, שעשויים להימשך על פני שנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר