ארצות הברית: ארגון סטודנטים מפיץ ליהודים "מדריך בטיחות"

ארגון הסטודנטים היהודי הגדול בעולם Hillel מחלק מדריך לסטודנטים ובו כללי בטיחות מפני אירועי אלימות והנחיות כיצד לנהוג בשל העלייה במקרי אלימות כנגד מטרות יהודיות. בפנים - המדרך המלא (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה: שאטרסטוק)

ארגון הסטודנטים היהודי הגדול בעולם Hillel, מפיץ לאחרונה לסטודנטים באוניברסיטאות השונות בארצות הברית מדריך מיוחד המסביר להם כיצד ניתן להימנע מאיומים בטחוניים, זאת על רקע עלייה חדה באירועים אנטישמיים. ארגוני סטודנטים יהודים נוספים כבר הודיעו שיפיצו גם הם את המדריך.

במדריך ישנם כעשרה עמודים הכוללים עצות בטיחות והנחיות כיצד ניתן לדווח על פעילות חשודה או חפצים חשודים להנהלת הקמפוס. בין היתר, מודרכים הסטודנטים היהודיים ללכת בזוגות בשעות החשיכה וכשהם מתקרבים לדלת לאחוז את המפתח ביד.

את המדריך יצר כוח משימה מיוחד של ארגון הסטודנטים היהודי שהתמקד בבטיחות בקמפוסים השונים, כמו גם רשת הקהילה הבטוחה של מספר גופים יהודים לאומיים ובכירים במחלקה לביטחון המולדת.

למדריך הבטיחות קדם מכתב של למעלה מעשה ארגונים שפנו לאלפי קולג'ים בקריאה להגן על סטודנטים יהודים בקמפוסים.

יצויין, כי בשנה האחרונה העלתה קבוצת סטודנטים הנקראת "סטודנטים למען צדק בפלסטין" את רף הפעילות שלה. לפי דיווחים שונים, לקבוצה היסטוריה של הטרדת והפחדת יהודים. למחרת יום כיפור האחרון, הושחת מבנה באוניברסיטת Emory ורוססו עליו צלבי קרס וכתובות גרפיטי פוגעניות נוספות כנגד יהודים. גם בבית אחווה סמוך נמצאו מספר צלבי קרס.

מדריך הבטיחות המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר