היעלמות המטוס באינדונזיה: "נמצאו עצמים בים"

יממה להיעלמותו של המטוס האינדונזי, גורם רשמי באינדונזיה טוען הבוקר כי אנשי החילוץ זיהו עצמים בים, באזור החיפושים. "ההנחה היא שהמטוס התרסק בים ושקע" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מטוס של חברת 'אייר אסיה' (צילום: shutterstock)

יממה אחרי היעלמותו של המטוס האינדונזי, גורם רשמי באינדונזיה טוען הבוקר (שני) כי אנשי החילוץ זיהו עצמים בים, באזור החיפושים.

ראש סוכנות החילוץ וההצלה האינדונזית העריך כי המטוס התרסק ולכן הטייס לא יצר קשר קודם. "בהתחשב במידע שבידנו, ההנחה היא שהמטוס התרסק בים ושקע לקרקעית", אמר.

עם שחר שבו המחלצים לחפש אחר המטוס איירבוס A320-200, שעליו היו 162 נוסעים, בהם שבעה אנשי צוות שנעלמה בלילה שבין שבת לראשון. לפי הדיווחים המטוס היה במחצית דרכו ליעדו, סינגפור, כשנעלם מהמכ"ם. החיפושים מתמקדים שם לעת עתה.

מוקדם עדיין לדעת מה עלה בגורלו של המטוס אולם ישנם כמה אפשרויות. ההערכה כי הסיבה להיעלמותו נגרמה כתוצאה מסופת רעמים חזקה שלעתים עשויה לסכן את המטוס למרות שיש לו מחשבים מתוחכמים שמתואמים אוטומטית לרוחות עזות ולהפרעות נוספות הנגרמות ממזג האוויר.

בתחילת השנה נעלמה טיסה של "מלזיה איירליינס" ובה 239 נוסעים, שהמריאה לבייג'ינג, במהלך החקירה התברר כי הטיסה סטתה מהמסלול לעבר האוקיינוס ההודי שם לפי החוקרים היא התרסקה למרות שעד כה לא נמצאו כל שרידים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר