מתקפת הטרור בפריז

שבועיים לפני הפיגוע: צו סגירה לעסק של שני מחבלים מפיגועי פריז

שבועיים לפני מתקפת הטרור בפריז, הוצא צו סגירה למקום בילוי ברובע מולנבק שבבריסל שהיה בבעלותו של אחד המחבלים שביצעו את המתקפה. אחיו, שהצליח להימלט, נחשב למעורב מאוד בניהול המקום (חדשות,עולם)

זוכרים את הנספים ליד שער הניצחון בפריז (צילום: שאטרסטוק)

מחבל מתאבד וסוחר סמים: מועצת הרובע מולנבק שבבריסל בלגיה פרסמה הבוקר (שלישי) כי לפני כשבועיים הורתה ראשת הרובע לסגור מקום בילוי שכונתי בבעלותו של איברהים עבד א-סלאם, המחבל שפוצץ את עצמו ביום שישי האחרון בבית הקפה בפריז, זאת לאחר שהמשטרה המקומית עצרה מספר מעורבים בסחר ובשימוש בסמים במקום.

סאלח א-סלאם, שעות לפני הפיגוע (מתוך שידורי רשת "סקיי")

על פי הפרסומים, איברהים עבד א-סלאם היה מבעליו של העסק שנסגר והיה מעורב במידה כלשהי בפעילות הפלילית במקום. אחיו סאלח שנמלט לאחר הפיגוע וטרם נתפס, השתתף באופן פעיל בהפעלת המקום ובשבועות האחרונים מכרו האחים את העסק.

במקביל, אתר האינטרנט הצרפתי 'לה פואה' פרסם היום (שלישי) סרטון המתעד את חדר המלון ששימש את המחבלים לפני שביצעו את הפיגועים. בסרטון נראים מספר קרטוני פיצה זרוקים בחדר, לצד אמצעים ששימשו ככל הנראה לנטילת סמים ממריצים אותם נוהגים לוחמי דאעש ליטול לפני קרבות.

כוחות המשטרה באחת מזירות הפיגועים (צילום: Laurence Geai/Flash90)
פינוי הפצועים (צילום: Laurence Geai/Flash90)
(צילום: Laurence Geai/Flash90)

מנגד, המשטרה המקומית בפריז טוענת כי היא עדיין בודקת אם החפצים שנמצאו בחדר המלון שימשו את המחבלים לצורך נטילת סמים או שמא מדובר היה בכלים שסייעו להרכבת חומרי הנפץ שנשאו המחבלים על גופם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר