'הם לא עוצרים'

יוזמה חדשה: תביעה אזרחית נגד אנטישמים

משרד עורכי דין בעיר ניו יורק מציע את שירותיו למי שייפגע מפשעי שנאה אנטישמיים, במסגרת פרוייקט חדש: הגשת תביעות אזרחיות נגד התוקפים, במקביל להליך החוקי (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

יוזמה חדשה נגד אנטישמיות: משרד עורכי דין בעיר ניו יורק מציע את שירותיו למי שייפגע מפשעי שנאה אנטישמיים, במסגרת פרוייקט חדש: הגשת תביעות אזרחיות נגד התוקפים.

כידוע, מספר האירועים האנטישמיים, בהם נפגעים יהודים באופן פיזי, מילולי או סמלי - עולה דרמטית משנה לשנה. לעיתים, חקירת המשטרה והצעדים בהן נוקטות הרשויות אינם מספיקים, ולכן החליטו במשרד עורכי הדין הניו-יורקי 'גרסטמן שוורץ LLP' על יוזמה חדשה.

לפי היוזמה, המשרד ישמח לייצג נפגעי אנטישמיות - לא משנה כמה קשה היה האירוע, ולהגיש גם תביעות אזרחיות כנגד התוקפים. זאת במקביל להליך החוקי שבו מואשמים האנטישמים בתקיפה או בעבירות אחרות, ביניהן פשע שנאה.

אנטישמיות ליד בית כנסת בניו יורק (צילום: מצלמות אבטחה, שומרים בורו פארק)

עורכי הדין דייויד שוורץ וברדלי גרסטמן, בעלי המשרד, הכריזו על היוזמה לצידו של המחוקק החסידי מניו יורק שמחה אייכנשטיין. לדבריהם, "אנחנו נכוון את הזרקור על הפושעים האלה, בכל מקום שבו הם מסתתרים, בכל סמטה שהם נמצאים בה, באמצעות קמפיין תביעות".

בראיון ל'המודיע' האמריקני, אמר שוורץ כי "זה מתחיל באבן שנזרקת לתוך חלון של מבנה יהודי, אבל אנחנו יודעים לאורך ההיסטוריה, שהגרפיטי הקטן הזה על הבניין, למה זה מוביל? זה מוביל למישהו ששורף את הבניין. זה מוביל לדברים חמורים יותר ויותר, כי הם לא עוצרים".

יצויין שמשרד עורכי הדין 'גרסטמן שוורץ LLP' עלה לכותרות לא פעם כאשר ייצג יהודים כנגד אנטישמיות ואפלייה על רקע דתי, כך למשל כאשר עיירות מסויימות בארה"ב ניסו להקשות על קהילות יהודיות להשתכן בתוכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר